۳۰ تیرماه آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیر خانه کنگره بین المللی گل محلات

رئیس پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات ۳۰ تیرماه را آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیر خانه کنگره بین المللی گل محلات اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: محمدرضا شفیعی رئیس پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات با اشاره به برگزاری دومین کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی در آبان ماه در محلات گفت: محققان و کارشناسان داخلی و خارجی می‌توانند چکیده مقالات خود را تا ۳۰ تیرماه و اصل مقالات را تا ۲۰ مرداد ماه جاری به دبیر خانه این کنگره در پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی محلات ارسال کنند.

شفیعی افزود: سازه‌ها و اتوماسیون گلخانه ای، فیزیولوژی پس از برداشت، تغذیه و کشت هیدروپونیک، توسعه و طراحی فضای سبز، گیاهان بومی کم نهاده در فضای سبز، توانمندی و چالش‌های صنعت گل، فناوری‌های نوین کشت، توسعه صادرات، الگوی مصرف و مدیریت بهینه مصرف آب و آفات و بیماری‌های گل از محور‌های این کنگره بین المللی است که می‌تواند موضوع مقالات باشد.

وی اضافه کرد: در این کنگره تجاری سازی و کاربردی کردن تحقیقات مختلف در زمینه گل و گیاهان زینتی و انتقال اطلاعات علمی به تولید کنندگان و فعالان این صنعت پیگیری می‌شود وانتقال دانش تخصصی، بهبود ارتباط بین متخصصان و محققان گل و گیاه و معرفی دستاورد‌های جدید در زمینه تولید انواع گیاهان زینتی از مهمترین اهداف این کنگره است.

رئیس پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات ادامه داد: دومین کنگره بین المللی و سومین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی ایران هفته اول ابان در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج.

 

محلات آبان ماه میزبان دومین کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.