مصالحه پرونده اختلاف مالی در دزفول

با تلاش اعضاء شعبه ۱۵ صلحی شورای حل اختلاف دزفول توانستند در یک روز کاری پرونده اختلاف مالی به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با صلح و سازش مختومه کنند.

زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: 5 سال پیش اختلاف مالی بین 2 نفر به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال در دزفول صورت می گیرد و این اختلاف منجر به شکایت بین این 2 نفر در دادگاه این شهرستان می گردد.

وی بیان داشت: بعد از محکوم شدن یک نفر از این پرونده به زندان و توقیف اموال ،خانواده محکوم برای حل و فصل این موضوع با واسطه قرار دادن بزرگان و ریش سفیدان نتیجه ی از این وساطت حاصل نمی شود.

زبیدی نیا عنوان کرد: این خانواده بعد از مدتی با درخواست از رئیس دادگستری و شورای حل اختلاف دزفول برای حل و فصل این اختلاف اقدام می کند که مورد موافقت قرار می گیرد، با دستور ممبینی رئیس دادگستری و شورای حل اختلاف این شهرستان با توجه به ماهیت شورای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین می باشد پرونده را به شعبه 15 صلحی شورای حل اختلاف دزفول ارجاع می دهند .

وی ادامه داد: بلافاصله رئیس و اعضاء این شعبه تلاش های فراوانی در حل و فصل این پرونده انجام می دهند که خوشبختانه در یک روز کاری با دعوت طرفین و برگزاری جلسه ،بین این 2 نفر توافقاتی حاصل و با رضایت شاکی، محکوم از زندان رهایی یافت و اموال وی رفع توقیف شد و این پرونده بعد از 5 سال با صلح و سازش مختومه گردید.

انتهای پیام/م

حل و فصل پرونده قضایی در دزفول

برچسب ها: دادگستری ، صلح و سازش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.