فراری ضدّ انقلابی که جایزه خوش‌خدمتی از بیگانگان را دریافت کرد

علیجانی پاداش خوش‌خدمتی‌های خود را نیز گرفت و جایزه «آزادی مطبوعات» سازمان گزارشگران بدون مرز، که علیه جمهوری اسلامی فعّالیت می‌کند را دریافت کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛نامه‌ی جمعی از فعّالان سیاسی موسوم به اصلاح‌طلب، برای مذاکره مستقیم و بدون قید و شرط با دولت ترامپ، این روز‌ها تعجّت افکار عمومی را برانگیخته است. در حالی که آن‌ها این اقدام خود را در راستای منافع ملّی (!) عنوان کرده‌اند، مروری کوتاه بر سوابق این افراد، نکات قابل تأملی را روشن می‌کند.  سوابق برخی از نگارندگان این نامه را مشاهده کنید:

رضا علیجانی، عضو شورای فعّالان ملی مذهبی و سردبیر نشریه توقیف شده ایران فردا است.

«رضا علیجانی»؛ فراری ضدّ انقلابی که جایزه خوش‌خدمتی از بیگانگان دریافت کرد

علیجانی که روزنامه‌نگار است، با روی کار آمدن دولت اصلاحات، فعالیت‌های خود را شتاب داد.

با اینکه علیجانی در سال‌های ۷۹، ۸۲ و ۸۸ بازداشت و از سوی دادگاه انقلاب به حبس محکوم شد، امّا هیچ‌گاه از فعالیت‌های تبلیغی خود علیه نظام دست نکشید.

فتنه ۸۸، بستر خوبی برای این فعّال ملّی-مذهبی بود تا عناد خود با نظام اسلامی را آشکارتر کند. از این رو، پس از انتخابات سال ۸۸، نقش پررنگی در تهیه بیانیه‌هایی داشت که مردم را تحریک به حضور در خیابان‌ها می‌کرد.

علیجانی که در پی این فعالیت‌ها، در سال ۹۰ مجدداً از سوی نهاد‌های امنیتی احضار شده بود، همسر و فرزند خود را از کشور خارج کرد، و خود نیز به طور غیرقانونی از کشور گریخت. او از طریق مرز‌های غربی کشور، راهی کردستان عراق شد و سپس به فرانسه گریخت.

«رضا علیجانی»؛ فراری ضدّ انقلابی که جایزه خوش‌خدمتی از بیگانگان دریافت کرد

 

علیجانی پاداش خوش‌خدمتی‌های خود را نیز گرفت و جایزه «آزادی مطبوعات» سازمان گزارشگران بدون مرز، که علیه جمهوری اسلامی فعّالیت می‌کند را دریافت کرد.در ارتباط با اعتقادات علیجانی، می‌توان به اهانت‌های وی به حکومت اسلامی و بزرگان نظام اشاره کرد.

فراری ضدّ انقلابی که جایزه خوش‌خدمتی از بیگانگان دریافت کرد

«رضا علیجانی»؛ فراری ضدّ انقلابی که جایزه خوش‌خدمتی از بیگانگان دریافت کرد

 

علیجانی همچنین در مطالبی که برای رسانه‌های بیگانه می‌نویسد، سعی می‌کند تا قدرت جمهوری اسلامی را در برابر رژیم صهیونیستی، تضعیف کند و آن را ضعیف نشان دهد.


بیشتر بخوانید:شکست ضد انقلاب و سرويس هاي اطلاعاتي غريي در آستانه انتخابات 12 اسفند 


وی در مقاله‌ای که در سایت روزآنلاین منتشر شده، مدعی می‌شود که در سال‌های اخیر، جاسوسان اسرائیلی به دستگاه‌های امنیتی ایران نفوذ کرده و توانسته‌اند اطلاعات بسیاری به‌ویژه در موضوع هسته‌ای بدست بیاورند.

«رضا علیجانی»؛ فراری ضدّ انقلابی که جایزه خوش‌خدمتی از بیگانگان دریافت کرد

«رضا علیجانی» در بخشی از این مقاله ادعا می‌کند که برخی از جاسوسان اطلاعاتی کشور‌های غربی در ایران، در زندان‌های امنیتی نگهداری می‌شوند و اطلاعات به‌دست‌آمده درباره سوابق آن‌ها از طریق دیگر زندانیان کسب می‌شود.

اکنون، و در شرایطی که دولت ترامپ، بی‌سابقه‌ترین فشار‌ها را علیه ایران اعمال می‌کند و ایران‌ستیزی سیاستمردان آمریکایی در اوج خود خود قرار دارد، رضا علیجانی با چنین سوابقی، به همراه تعدادی دیگر از کسانی که نام خود را فعّال اصلاح‌طلب نامیده‌اند، دست به قلم می‌شوند و با ادعای خیرخواهی برای کشور و مردم ایران (!) خواهان مذاکره مستقیم و بدون واسطه با ترامپ می‌شوند!

منبع:فارس

انتهای پیام/

علیجانی جایزه «آزادی مطبوعات» سازمان گزارشگران بدون مرز را دریافت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا