حمایت مجدد وزیر دادگستری آمریکا از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ

وزیر دادگستری آمریکا بار دیگر از سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ که منجر به جدایی کودکان مهاجر از والدینشان می‌شود، حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، «جف سشنز»، وزیر دادگستری آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و جدا کردن کودکان از والدینشان حمایت کرد .

سشنز همزمان با افزایش انتقادات از سیاست های مهاجرتی ترامپ در برنامه «اینگراهام انجل» شبکه فاکس نیوز حاضر شد و در پاسخ به اظهارات مجری برنامه در خصوص اینکه جداکردن کودکان از والدینشان نقض حقوق بشر است و آنها را مجبور می کنند در اردوگاه های کار اجباری باقی بمانند گفت: «این یک اغراق است. البته این موضوع کاملا جدی است و ما باید به صورت منطقی در مورد آن فکر کنیم. ما به دنبال آن هستیم تا پناهندگی را به افرادی که شایستگی آن را دارند بدهیم. اما افرادی که به منظور بهره شخصی و استفاده از مزیت های اقتصادی مهاجرت می کنند، قابل پذیرش نیستند».

سشنز در ماه آوریل سال جاری میلادی اعلام کرده بود یک سیاست جدید تحت عنوان «تحمل صفر»  (zero tolerance) را علیه مهاجرانی که به صورت غیرقانونی از مرز جنوب غربی وارد کشور می شوند، به کار می گیرد. بر اساس این سیاست جدید، والدینی که به صورت غیرقانونی وارد آمریکا شوند، از فرزندانشان جدا می شوند و وضعیت آنها از طریق وزارت امنیت ملی مورد پیگیری قرار می گیرد.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا امروز اعلام کرد از آغاز اجرای این طرح روزانه 250 کودک مهاجر پذیرش شده است. به تازگی گزارش شده است که تعداد این کودکان تا پایان ماه اوت سال جاری میلادی ممکن است به 30000 نفر برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار