کرمان نایب قهرمان رقابت های لیگ دوچرخه سواری جوانان کشور

تيم صنعت مس کرمان پس از كاشی پرسپوليس يزد بر سکوی دوم مسابقات لیگ جوانان کشور ایستاد و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص داد.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نخستین دوره ی مسابقات دوچرخه سواری لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان با حضور 17 تیم از سراسر کشور به میزبانی تهران در پیست مجموعه آزادی برگزار شد.

وی افزود: تيم جوانان صنعت مس کرمان به مربيگری ابوالفضل گيلاني پور و سرپرستی مصطفی سعيد با ترکیب عليرضا رمضاني، مجيد رشيدي، محمد چرخ انداز، حسين بهرامي، علي امين زاده و طاها صادقي راهي اين مسابقات شده است.

اسلامی تصریح کرد: رقابت ها در رشته های سرعت و نيمه استقامت شامل: اومينيوم، اسكراش، المپيك اسپرينت، ٢٠٠متر ، ٣٠٠٠متر انفرادي، ٤٠٠٠متر تيمي، مديسون، پوينترس و١٠٠٠متر از دیروز آغاز شد و امروز با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی با اعلام اینکه این تیم، روز گذشته نخستین روز رقابت هایش را خوب آغاز کرد، یادآور شد: در رشته اسكراش مجيد رشيدي موفق به کسب مقام سوم شد، محمد چرخ انداز نیز در يك كيلومتر مقام سوم را کسب کرد و در المپيك اسپرينت هم با ترکیب محمد چرخ انداز، عليرضا رمضاني و مجيد رشيدي جايگاه سوم بدست آمد.

اسلامی گفت: امروز در روز دوم این رقابت ها نیز تیم کرمان در مسابقه ٤٠٠٠ متر تيمي، با ترکیب عليرضا رمضاني، علي امين زاده، حسين بهرامي و مجيد رشيدي نايب قهرمان شد.

وی افزود: همچنین در رشته دور امتيازي حسين بهرامي و در رشته ی اومينيوم علي امين زاده بر سکوی دوم ایستادند.

اسلامی تصریح کرد: در مجموع تیمی نیز، تيم صنعت مس کرمان پس از كاشی پرسپوليس يزد بر سکوی دوم مسابقات لیگ جوانان کشور ایستاد و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

یادآور می شود: سال گذشته تيم مس کرمان به مربیگری آقایان ابوحیدری و  زینلی در رده ی بزرگسالان چهارم و در رده ی جوانان به مقام ششم دست یافته بود.

انتهای پیام/ب

دوچرخه سوران کرمانی بر سکوی دوم رقابت های کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.