با اصلاح هندسی میدان قصر و بازسازی نمای زندان؛

قصر پوست می اندازد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 7 گفت: اصلاح هندسی میدان قصر همراه با تعریض بخشی از خیابان پلیس به بهره برداری خواهد رسید و از این طریق دسترسی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز محقق خواهد شد.

مهدی فقیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ‌با اصلاح هندسی میدان قصر تقاطعی در این محل ایجاد شده و چراغ راهنمایی و رانندگی در آن نصب خواهد شد، با انجام این کار دسترسی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی در مسیر جنوب نیز محقق می شود.

محمد جواد خسروی شهردار ناحیه 5 نیز با اعلام این خبر گفت: اصلاح هندسی میدان قصر برای ساماندهی در تردد وسایل نقلیه و سهولت در رفت و آمد خودروها صورت می گیرد و تا نیمه دی ماه به پایان خواهد رسید.

اصلاح هندسی در میدان قصر همراه با تعریض بخشی از خیابان پلیس است و از ابتدای خیابان مرودشت جنوبی شروع می شود و تا میدان میوه و تره بار آن محدوده ادامه خواهد داشت.

خیابان پلیس از خیابانهای پرتردد منطقه به شمار می آید که عرض آن باریک و یک طرفه است با اصلاح هندسی میدان قصر رفت و آمد در این خیابان آسانتر می شود و اهالی امیدوارند از بار ترافیکی صبحگاهی و شامگاهی این معبر نیز کاسته شود همزمان با این اصلاح هندسی عملیات بازسازی زندان قصر نیز به سرعت پیش می رود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار