رودهن/ شهردار دماوند؛

حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس يك ضرورت اجتماعي است

شهردار دماوند گفت: حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس یک ضرورت اجتماعی است و شهرداری دماوند آمادگي همكاري و تعامل بيش از پيش در راستاي اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت را در این شهر دارد.

مرتضی همتی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهيد را حاصل يك تربيت و فرهنگ غني دانست و افزود: تكريم والدين شهدا يك وظيفه مهم است كه مغفول مانده و به درستي به آن پرداخته نشده است.

وی با بیان اینکه اگر شهيد و شهادت را يك ارزش والاي انساني بدانيم اين ارزش در دامان پدرها و مادران شهدا ايجاد و پرورش يافته است، تصریح کرد: تكريم اين نسل كه متاسفانه در كهنسالي بسر مي برند از واجبات كار در حوزه ايثار و شهادت می باشد.
شهردار دماوند با اشاره به نقش و اهميت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در رشد فرهنگ شهروندي خواستار ورود افراد متخصص و كارشناس به اين حوزه مهم براي كار كارشناسي شد.
همتی مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط شهرداري دماوند در اين زمينه را وظيفه اعتقادي دانستنست و خاطر نشان کرد: امروزه حفظ و ترويج آثار و ارزشهاي دفاع مقدس يك ضرورت اجتماعي است که شهرداری دماوند با نصب تابلو تمثال شهدای شهر دماوند و همچنين نامگذاري يكي از معابر سطح شهر بنام شهيد اقتدار سردار "تهراني مقدم" در آينده نزدیک در این راستا قدم برداشته است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.