مسئول شوراي سياستگذاري فدارسيون كشتي:

كشتي ايران روزهاي خوبي را در آينده تجربه خواهد كرد

دارنده مدال طلاي سنگين وزن جهان گفت: در حال مهمترين دغدغه ما موفقيت در المپيك لندن است و مطمئن باشيد كشتي ايران روزهاي خوبي را در آينده تجربه خواهد كرد.


علي رضا سليماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه هاي زيادي را براي موفقيت كشتي در نظر داريم كه در حال حاضر اولويت اصلي ما فراهم آوردن شرايطي ايده آل براي كسب يك افتخار جاودانه در بازي هاي المپيك 2012 لندن است.
وي درباره انتخاب حسن رنگرز به عنوان نائب رئيس فدارسيون گفت: رنگرز از جوانان مستعد و تحصيلكرده است و با توجه به انگيزه بالايي كه براي خدمت به كشتي دارد مي تواند در پيشبرد اهداف فدارسيون نقش مثبتي داشته باشد.
سليماني با اشاره به انتخاب شايسته رسول خادم به عنوان مدير تيم هاي ملي و امور فني تاكيد كرد: خادم از نوابغ كشتي ايران و جهان است كه عملكرد و موفقيت هاي او براي تمام اهالي ورزش مشخص است. يقين بدانيد در آينده شاهد روزهاي خوبي براي كشتي ايران خواهيم بود.
مسئول شوراي سياستگذاري فدارسيون كشتي خاطر نشان كرد: تا چند روز آينده ابلاغ اعضاي 5 نفره شورا صادر خواهد شد ضمن آن كه در نظر داريم از قهرمانان و پيشكسوتان در استان كشتي خيز نيز بهره لازم را ببريم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار