رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس:

قانون نباید آلت دست و در خدمت صاحبان زر و زور قرار گیرد/ دشمنان ملت ایران به معنای واقعی کلمه باج‌طلب و زورگو هستند

رهبر انقلاب صبح امروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بخشی از صحبت‌هایشان با اشاره به بحث ضرور‌ت‌های قانونگذاری گفتند: قانون در درجه اول باید در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه طبقات ضعیف و متوسط باشد و به گونه‌ای نباشد که آلت دست و در خدمت صاحبان زر و زور قرار گیرد.

رهبر انقلاب با اشاره به آشکار شدن روزافزون خباثت ذاتی زورگویان بین‌المللی تصریح کردند: دیدن تصاویر جنایت جدا کردن هزاران فرزند از مادرانشان در آمریکا، انسان را بی‌طاقت می‌کند اما آمریکایی‌ها با خباثت کامل، فرزندان را از والدین مهاجر جدا می کنند.

ایشان حملات جنایت‌بار و خونین چند کشور دارای تسلیحات پیشرفته برای خارج کردن یک بندر از دست مردم مظلوم یمن را نمونه‌ای دیگر از ذات خبیث زورگویان جهانی خواندند و افزودند: این دشمنان بشریت به علت ایستادگی و عدالت طلبی ملت ایران با جمهوری اسلامی نیز دشمنی می کنند اما ملت ایران به فضل الهی با حفظ استحکام داخلی، بر آمریکا و دیگر دشمنان پیروز خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: این جنایتکاران، شمرهای زمان هستند و به‌ فرموده قرآن، هیچ عهد و پیمان آنها مورد اعتماد نیست و این حقیقت را ملت ایران امروز به روشنی می بیند.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنانشان تأکید کردند: دشمنان ملت ایران به معنای واقعی کلمه باج‌طلب و زورگو هستند و بدیهی است که نظام، ملت و مسئولان ایران زیر بار هیچ باج‌طلب و زورگویی نخواهند رفت.

انتهای پیام/
 

سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار