معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بیان عملکرد مسئولان نظام منجر به امیدواری مردم می‌شود

امین سازگار نژاد بابیان اینکه بیان عملکرد مسئولان پاسخی قاطع به ناامیدکنندگان جامعه است، گفت: این مهم منجر به امیدواری بیشتر مردم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امین سازگار نژاد معاون امور مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه دوازدهم  عصر چهارشنبه در همایش روایت خدمت ، ضمن بیان اینکه بیان عملکرد مسئولان نظام منجر به امیدواری بیشتر مردم می‌شود، بیان کرد :بهترین پاسخ به افرادی که درصدد ناامیدی مردم هستند، بیان عملکردها در بخش‌های مختلف نظام اسلامی و قوای سه‌گانه محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه دغدغه مسئولان امروز خدمت به مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: همان‌طور که حضرت علی(ع) می‌فرمایند کارگزاران نظام موظف هستند عملکردشان را به مردم انتقال دهند لذا این ارتباط بین مردم و مسئولان از ارکان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

معاون امور مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه دوازدهم گفت: امروز دشمنان درصدد مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی هستند اما به برکت حضور پرشور مردم، ولایت‌فقیه، نظام اسلامی و شهیدان، ایران روز به‌روز بر قله‌های پرافتخار منطقه و جهان می‌ایستد و این پاسخی به دشمنان است.

سازگار نژاد بیان کرد: یکی از مسائلی که امروز دشمنان به دنبال آن هستند، ناامیدی مردم از نظام اسلامی و مسئولان است که البته مردم ما همواره نشان داده‌اند که دشمنان در اجرای نقشه‌های شومشان موفق نخواهند بود.

انتهای پیام / گ

دغدغه مسئولان امروز خدمت به مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار