رئیس پلیس آگاهی قم؛

سارقان سنگ های قیمتی در قم دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی قم گفت:سنگ‌های قیمتی مسروقه به ارزش 2 میلیارد تومان در استان کشف و پنج نفر در این رابطه دستگیر شدند.

کشف سنگ های قیمتی به ارزش دو میلیارد تومان در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ کرمی،رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد: با اعلام شکایت شاکی مبنی بر سرقت کیف سامسونت و یک کوله پشتی حاوی 30 کیلو تسبیح از جنس سنگ کهربای آلمانی و تعداد زیادی انگشترهای با ارزش یاقوت و زمرد به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال از داخل خودرو شاکی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد 5 نفر سارق ناشناس با دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به شکستن شیشه خودروی شاکی و سرقت اشیاء فوق کرده و متواری شده اند.

کرمی عنوان کرد: با تحقیقات اطلاعاتی و بکارگیری شیوه‌های خاص پلیسی، با اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه هر 5 عضو باند سارقان شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از منازل و محل‌های اختفاء متهمان، مقادیری از اموال مسروقه به ارزش 20 میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی قم گفت: متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند که در نهایت پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مرجع قضایی معرفی که پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ش

سرقت سنگ های قیمتی در قم

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.