البخیتی: دیگر طمع‌ورزی‌های عربستان و امارات در یمن برملا شده است/ نیرو‌های ائتلاف عربی دچار فروپاشی شده‌اند

عضو شورای سیاسی انصارالله درباره تحولات الحدیده و تجاوزگری‌های عربستان و امارات در یمن سخن گفت.

البخیتی: دیگر طمع‌ورزی‌های عربستان و امارات در یمن برملا شده است/ نیرو‌های ائتلاف عربی دچار فروپاشی شده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت از همه طرف های سیاسی می خواهیم برای حل مشکل یمن، بر سر میز مذاکره بنشینند.

وی اعلام کرد: نیروهای ائتلاف متجاوز عربی خیر و صلاح هیچ کس را نمی خواهند، آنها فقط همه را هدف قرار می دهند. دیگر طمع ورزی های عربستان و امارات در یمن بر ملا شده است.

محمد البخیتی افزود: نیروهای ائتلاف متجاوز عربی باید بدانند، راه حل نظامی به نتیجه نخواهد رسید و ما برای صلح فراگیر آماده هستیم و این موضوع عزت و کرامت ما را خدشه دار نمی کند.

وی تاکید کرد: مبارزان ارتش و کمیته های مردمی یمن با وجود افزایش حملات هوایی ائتلاف (متجاوز) سعودی به فرودگاه الحدیده ایستادگی کردند. فرودگاه الحدیده به طور کامل از دست نیروهای متجاوز آزاد شد و آنها نتوانستند، کنترل این فرودگاه را به دست بگیرند.

 عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: نیروهای (به اصطلاح) ائتلاف عربی به سبب حملات ارتش یمن و کمیته های مردمی، دچار فروپاشی گسترده ای شده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذاکر
۲۱:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام خدابرانصارسالارشهیدان انصارالله یمن.زنده باد مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
درود خدا بر شما دلیران مقاومت (مردم یمن)حوثی های مبارز.ننگ ونفرین بر سلاطین زر وزور
بوسفیهان عصر حاضر(خاندان کثیف آل سعود)
آخرین اخبار