آغاز هفته قوه قضاییه معطر با نام و یاد شهدا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: کارکنان دستگاه قضایی استان امروز و درآستانه هفته قوه قضاییه با حضور در گلزار شهدا، برای ادامه راه شهدا و خدمت هر چه بیشتر به مردم عهد دوباره بستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت الاسلام سید رضا حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مراسم گفت: نام و یاد شهدا به ما برای خدمت به مردم قدرت و جان تازه‌ای می‌دهد و باید از این فرصت برای زدودن غبار از وجود خودمان استفاده کنیم.

وی افزود: عطر افشانی گلزار شهدا در واقع فرصت مغتنمی برای زدودن غبار از وجود خودمان است که در روزمرگی‌های زندگی گرفتار شده ایم.

سید حسینی با بیان این که اجر یاد شهدا کمتر از شهادت نیست افزود:شهدا به دنبال ارزش‌های الهی و انسانی، عدالت و اصلاح جامعه بودند و اگر می‌خواهیم واقعا به یاد شهدا باشیم باید برای تحقق این آرمان‌ها تلاش کنیم.

دادستان مرکز استان با بیان این که هر کس به دنبال تحقق عدالت باشد مظلوم واقع می‌شود گفت: شهید بهشتی پایه گذار دستگاه قضایی کشور هم، چون به دنبال تحقق عدالت بود مظلوم بود و مظلومانه هم به شهادت رسید.

وی گفت: امروز دستگاه قضایی نیز به دلیل اجرای عدالت مظلوم است و مورد هجمه گسترده دشمنان و دوستان ناآگاه قرار گرفته است.

سید حسینی افزود: ما در دستگاه قضایی با وجود همه هجمه‌ها در مسیر عدالت گام بر می‌داریم و تلاش می‌کنیم لحظه‌ای از خدمت به مردم غافل نشویم.

انتهای پیام/م

 

هفته قوه قضاییه معطر با نام و یاد شهدا آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.