فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

اجرای طرح پاک سازی تفرج گاه های اصفهان

با آغاز تعطيلات تابستان طرح پاک سازي پار ک ها و تفرج گاه هاي اصفهان با هدف پيشگيري از جرايم و برقراري نظم و امنيت براي شهروندان شدت گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت :طرح پاک سازي پارک ها و تفرج گاه ها يكي ديگر از طرح هاي ديگر پليس اصفهان است كه در فصل تابستان به صورت پر رنگ تر در دستور كار پليس قرار گرفت .

وي با اشاره به استمرار اجراي اين طرح در سال جاري به ويژه فصل تابستان در سطح شهرستان گفت: ما امروزه براي هر برنامه و موضوعي طرح هاي متعددي را تهيه و اجرا مي کنیم كه وجود اين طرح ها نگراني ها را در بحث امنيت کم کرده است .

اين مقام مسئول با بيان اينکه طرح پاک سازي پارک ها و تفرج گاه ها ابعاد گسترده اي دارد، تصريح کرد:پليس در اجراي اين طرح در سطح شهر همواره مي كوشد كه بي‌نظمي‌هاي موجود در پارک هاي سطح شهر را كاهش و به حد تعليق در آورد و با كمك سازمان‌هاي مرتبط اين بي نظمي ها را بر طرف کند.

رئيس پليس مرکز استان در پايان در خصوص اهداف اجراي اين طرح در سال جاري خاطر نشان كرد: خدمت گزاري و افزايش رضايت و امنيت عمومي شهروندان از عمده ترين اهداف اجراي طرح پاک سازي تفرج گاه ها است .

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار