امام جمعه یزد:

قوه قضاییه باید در اجرای عدالت نهایت سعی خود را بکند

امام جمعه یزد گفت: همگی باید قوه قضائیه را محترم بشماریم و قوه قضائیه نیز باید در اجرای عدالت نهایت سعی خود را بکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه گفت: قوه قضایئه حافظ امنیت و پناه کسانی است که حق آن‌ها ضایع می‌شود.

آیت الله مدرسی افزود: همگی باید قوه قضائیه را محترم بشماریم و قوه قضائیه نیز باید در اجرای عدالت نهایت سعی خود را بکند.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی افزود: به فضل الهی همه توطئه‌های آنان خنثی و ایران اسلامی با سرافرازی به راه خود ادامه خواهد داد.

آیت الله مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن توجه دولت به مسائل اقتصادی و قطع دست دلالان و سوداگران از اقتصاد افزود: دولت با تدبیر و تصمیمات اگاهانه باید جلوی این سوءاستفاده کنندگان را بگیرد.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شواری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: همگی باید توصیه‌های رهبری نقشه راهمان باشد و اظهار امیدواری کرد مجلس قوانینی که مورد نیاز و مفید برای جامعه است را تصویب کند.

وی اشاره‌ای به پیدایش طایفه تکفیری و وهابی توسط آل سعود و حامیان غربی آن داشت و خاطر نشان کرد: این طایفه با حمایت استکبار جهانی ظلم‌هایی بیشماری را نسبت به مسلمین روا داشت.

وی ضمن یادآوری هشتم شوال سالگرد تخریب بقاع متبرکه در مدینه به دست ال سعود و طایفه تکفیری و وهابی گفت: اینان حتی قصد تخریب حرم پیامبر عظیم اشان اسلام را نیز داشتند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار