جمع آوری بیش از ۵۶۸ میلیون ریال زکات فطریه در اردکان

دبیر شورای زکات شهرستان اردکان گفت: تا کنون بیش از ۵۶۸ میلیون ریال زکات فطریه در اردکان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا خلیلی، دبیر شورای زکات شهرستان اردکان گفت: کار جمع‌آوری فطریه و کفاره در روز عید فطر و در محل برگزاری نماز عید با استقرار ۷۰ صندوق توسط ده مؤسسه و نهاد خیریه انجام شد.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با کلیه مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت کمیته امداد، بهزیستی و فرمانداری در ایام عید فطر تعداد ۲۱ پایگاه در سطح شهرستان، زکات فطریه و کفاره را جمع‌آوری کردند.

دبیر شورای زکات شهرستان اردکان گفت: تاکنون بیش از ۵۶۸ میلیون ریال از محل دریافت زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیر عمد دریافت شده است که در جهت تأمین هزینه‌های درمان، مسکن، جهیزیه و معیشتی خانواده‌های ایتام، بی‌سرپرست، بد سرپرست و نیازمندان مصرف می‌شود.

وی اظهار داشت: به‌منظور ترویج احکام و آشنایی بیشتر مردم با مسائل شرعی، امسال در محل‌های برگزاری نماز عید فطر در سطح شهرستان با استقرار روحانیون و طلاب به سؤالات همشهریان در زمینه‌های مختلف پاسخ داده شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان در پایان اظهار داشت: این نهاد همچنان آمادگی دارد تا کفارات مردم را در جهت اطعام محرومین دریافت نماید.

انتهای پیام/ص

بیش از 568 میلیون ریال فطریه در اردکان جمع آوری شد

برچسب ها: رمضان 97 ، فطر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار