تکرار قهرمانی دختران البرزی در شهر جهانی یزد

در پایان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان دختر کشور ، دختران البرزی موفق شدند عنوان قهرمانی دوره قبل خود را در شهر یزد تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در پایان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان دختر کشور ، دختران البرزی موفق شدند عنوان قهرمانی دوره قبل خود را در شهر یزد تکرار کنند، مازندران بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و هوگوپوشان تهران نیز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر از پنجشنبه شنبه - ۳۱ خردادماه با حضور ۲۸۷ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد آغاز و  با قهرمانی البرزی‌ها به پایان رسید.

این دوره از رقابت‌ها در حالی به کار خود به پایان داد که دختران توانمند البرزی با ۳ مدال طلا (یک مدال قرآنی)، دو نقره، یک برنز و ۶۹ امتیاز توانستند مقتدرانه از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

تیم مازندران با تصاحب یک طلا، ۲ نقره، ۳ برنز و ۵۶ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و هوگوپوشان تهران با یک طلا، دو نقره، دو برنز و ۵۶ امتیاز عنوان سومی را بدست آورد.

تیم‌های گیلان و سمنان به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجمی قرار گرفتند.

همچنین در پایان مسابقات قرآنی نادیا عابدینی از استان البرز عنوان نخست، فاطمه زهرا محمدپور از استان چهارمحال و بختیاری بر سکوی دومی ایستاد، ریحانه مقامی از استان قزوین و آرزو کرمی از استان زنجان مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.

برترین‌های این دوره از مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داوران: عهدیه افسانه (چهارمحال و بختیاری) و نرجس شریفی (کرمان)
بهترین سرمربی: مینا همتی (البرز)
بهترین سرپرست: نرگس فرخی نژاد (کرمان)
فنی‌ترین بازیکن: غزل هوشمند (بوشهر)
شیر دختر: لیان الهامی (سمنان)
تیم اخلاق: فارس

انتهای پیام/ص

دختران البرزی قهرمان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان دختر کشور

برچسب ها: خبر ورزشی ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار