جام جهانی ۲۰۱۸؛

پتی:مسی همانند رونالدو توانایی رهبری تیم را ندارد

امانوئل پتی بازیکن اسبق تیم بارسلونا گفت:مسی نمی تواند همانند رونالدو رهبر خوبی باشد و کارایی خوبی نیز همانند کریستیانو رونالدو برای تیم ملی خود ندارد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از FOT MOB؛ امانوئل پتی بازیکن اسبق تیم بارسلونا در رابطه با عملکرد لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا گفت:مسی یکی از بهترین بازیکنان است و این موضوع را نیز همگان می دانند.اما باید بگویم که او نمی تواند همانند کریستیانو رونالدو برای تیم ملی آرژانتین ،رهبر خوبی باشد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: مسی باید به خودش  بیاید و همانند عملکرد خود در بارسلونا به داد تیم ملی خود برسد.مانند وضعیت آرژانتین در مسابقات جام جهانی را در لیگ قهرمانان اروپا دیدیم زمانی که مسی نتوانست باشگاه بارسلونا را نجات داده و از شکست نجات دهد.

پتی در رابطه با شرایط تیم ملی آرژانتین در مسابقات جام جهانی روسیه 2018 گفت:تیم وضعیت بدنی و حرکات با توپ بسیار  ضعیفی را از خود نشان داد و اعتماد به نفس نیز از تیم رفته بود و بازیکنان دیگر به یکدیگر اعتماد نمی کردند.شرم آور است که تیم ملی آرژانتین را واجد شرایط برای حضور در دور بعد مسابقات جام جهانی 2018 بدانیم.تیم ملی آرژانتین بازی بسیار وحشتناکی را مقابل تیم ملی ایسلند به نمایش گذاشت و این دیدار شروعی برای نزول این تیم بود.

بازیکن اسبق باشگاه بارسلونا در ارتباط با عملکرد سامپائولی ، سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: او جایگزینان اشتباهی را به زمین بازی می فرستد و همه چیز را به اشتباه تصمیم می گیرد.شما بسیاری از تیم های ادوار مختلف جام جهانی را با بازیکنان بزرگ و ستارگان نامدار می شناسید اما این تیم از آن دوران های طلایی بسیار دور است.به نظر این وحشتناک ترین حالت آرژانتین است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

اظهارات بازیکن اسبق بارسلونا در رابطه با تیم ملی آرژانتین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار