امام جمعه زرند:

ترور دانشمندان ایرانی نشانگر درماندگی دشمنان است

امام جمعه زرند گفت: دانشمندان ایرانی با تلاش و همت خود، اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشند و ترور آنها نشان از درماندگی دشمنان مقابل فناوری‌های علمی جدید کشورمان است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور در نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان زرند بر تلاش بیش از پیش در فراهم کردن زمینه جذب سرمایه‌گذاری در این شهرستان تأکید کرد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی، دینی و اخلاقی دانست و اظهار داشت: مردم پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشته باشند.
کرمی‌پور تصریح کرد: مردم فهیم و هوشیار ما باید با بهره‌گیری از منویات و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب افراد اصلح، دلسوز و خدمتگزار را برای حضور در مجلس انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان از عمق کینه‌ دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی و ملت ایران است، افزود: انجام این ترورها نشان از درماندگی دشمنان قسم‌خورده اسلام مقابل فناوری‌های علمی جدید کشورمان است.
امام جمعه زرند دست آمریکا و رژیم صهیونیستی را در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران دخیل دانست و بیان داشت: از آنجایی که دانشمندان ایرانی با تلاش و همت خود، اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و فناوری را به رخ جهانیان می‌کشند، دشمنان نمی‌توانند توسعه و پیشرفت نظام اسلامی را تحمل کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.