طی 5 روز گذشته؛

توقف عاملان تیراندازی های غیرمجاز در ایستگاه قانون

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح های غیرمجاز طی 5 روز گذشته در عملیات های پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی و در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان بیان داشت: دستورات عملیاتی برای برخورد با عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی با تلاش مستمر در مرکز استان(اهواز) و شهرستان های آلوده به سلاح در استان خوزستان طی 5 روز گذشته موفق شدند با اجرای چندین عملیات پی در پی موفق 67 نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر نمایند.

سردار عباس زاده به بازرسی محل اختفا متهمان اشاره کرد و اذعان داشت: در این بازرسی ها تعداد 71 قبضه سلاح شکاری و 15 قبضه سلاح جنگی و در مجموع تعداد 86 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و 635 عدد فشنگ مربوطه کشف گردید.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه افزود: نیروی انتظامی استان مصمم است با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها در هر شرایطی به صورت قانونی و قاطع برخورد نماید و این روند با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه می یابد.

انتهای پیام/گ

دستگیری عاملان تیراندازی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار