فرماندار زرند:زرند قطب صنعتی کرمان می‌شود

فرماندار زرند گفت: شهرستان زرند در دولت‌های نهم و دهم خیزش چشمگیری داشته که با بهره‌برداری طرح‌های صنعتی به قطب صنعتی استان کرمان بدل می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، رضا کرمی در نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان زرند به معرفی توانمندی‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت.


وی اظهار داشت: شهرستان زرند در زمینه‌های مختلف اعم از صنعتی، گردشگری، کشاورزی و به ویژه معدنی دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است.
کرمی گفت: شهرستان زرند در دولت‌های نهم و دهم خیزش چشمگیری داشته که با بهره‌برداری طرح‌های صنعتی به قطب صنعتی استان کرمان بدل می‌شود.
فرماندار زرند به بحث کمبود آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: سرانه برداشت آب از منابع زیرزمینی بسیار زیاد است.
کرمی تنها راه حفظ منابع آبی موجود در منطقه را اجرای آبیاری نوین به جای سنتی عنوان کرد و ابراز داشت: کشاورزان منطقه می‌توانند برای اجرای طرح‌های نوین از تسهیلات بلاعوض بهره‌مند شوند.
محسن جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان هدف از برگزاری این همایش را شناسایی و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن زرند دانست و افزود: پس از بیان دیدگاه‌ها و جمع‌بندی مطالب، ظرفیت‌های موجود در شهرستان زرند و نیاز سرمایه‌گذاری آن مشخص می‌شود.
وی تصریح کرد: اگر موانعی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان زرند وجود دارد، پیگیری می‌کنیم.
جلال‌پور گفت: شهرستان زرند در زمینه‌های مختلف از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم زرند را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان ابراز داشت: با تصویب قانون جدید کسب و کار بسیاری از مشکلات حل می‌شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.