امام جمعه مشهد:

در شادی‌های اجتماعی مردم،حرمت امام رضا (ع) حفظ شود

امام جمعه مشهد گفت: در شادی‌های اجتماعی مردم موضوع حرمت امام رضا (ع) باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: مسئله شادی‌های اجتماعی مردم در موقعیت خاص سیاسی و منطقه ای ترمیم کننده خیلی از نگرانی‌ها است .

وی ادامه داد: دهه کرامت امسال با توجه به قرار گرفتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب از موقعیت خاصی برخوردار است و برنامه‌های دهه کرامت باید در جریان توسعه مسائل فرهنگی و ولایتی باشد .

نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی افزود: با فرا رسیدن فصل تابستان و مقارن شدن برگزاری دهه کرامت با فصل تابستان و حضور زائران، باید دستگاه‌ها در حوزه فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا در جریان حوزه گردشگری حفظ شئونات امام رضا (ع) را تحت شعاع قرار ندهند.
 

دستگاه‌ها شادی ونشاط را با حفظ ارزش‌ها برای مردم فراهم کنند


استاندار خراسان رضوی هم در این نشست گفت: در دهه کرامت تمامی دستگاه‌ها شادی ونشاط را با حفظ ارزش‌ها برای مردم فراهم کنیم.

علیرضارشیدیان افزود: در فضای تعاملات اجتماعی دستگاه‌ها باید در حوزه فرهنگی تولید محتوایی داشته باشند تا بعد فرهنگی این فضا برای استفاده مردم و به ویژه جوانان بیشتر باشد.

وی گفت: همه دستگاه‌ها در برگزاری یکصدمین سال تولد علامه شهید مطهری برای معرفی تفکرات این استاد تلاش کنند و ستاد بزرگداشت یکصدمین سال تولد این فیلسوف متفکر در زادگاه این علامه در فریمان تشکیل شده است.
 
در این نشست مدیران دستگاه‌های مختلف گزارش عملکرد و پیشنهاد‌های اجرایی خود را برای برگزاری هرچه بهتر دهه کرامت ارائه دادند.
 
انتهای پیام//ا.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۷
یا ضامن آهو