تمهیدات ویژه شبکه آفتاب برای تابستان

شبکه آفتاب برای تابستان مخاطبان برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

تمهیدات ویژه شبکه آفتاب برای تابستانآذردشتی مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی در  گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: شبکه آفتاب با رویکرد شادی و نشاط برنامه‌های متنوعی را در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در تابستان برای مخاطبان در نظر گرفته است.

آذردشتی در خصوص برنامه‌های معاونت سیما گفت: جشنواره انیمشین و فیلم‌های کودک و نوجوان، جشنواره فیلم‌های سینمایی هر روز، پخش سریال پشت کنکوری ها، برنامه‌های طنز، مستند مراکز استان‌ها با هدف گردشگری، مسابقات مختلف از جمله مسابقه دستاورد‌های انقلاب به مناسبت ۴۰ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پوشش مسابقات مختلف ورزشی و پخش ۳۰ شب جنگ شبانه از بوستان‌های مختلف شهر اراک از جمله برنامه‌های تابستانه سیمای شبکه آفتاب است.

وی اضافه کرد: دربخش صدا، ویژه برنامه جوان و نوجوان با عنوان موج جوانی، برنامه طنز شاخه نبات، برنامه ورزشی، مسابقات قرآنی با عنوان گل‌های فاطمی و گل‌های محمدی و برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی تقدیم به شنودگان می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی در مورد برنامه‌های معاونت خبر صداوسیما هم بیان کرد: در بخش خبر ۵ محور شعار سال، مدیریت منابع انرژی، سفر و گردشگری و نشاط و سرگرمی مورد توجه است.

تولید ۵۰ گزارش با موضوع حمایت از کالای ایرانی در خبر شبکه آفتاب

وی ادامه داد: تولید ۵۰ گزارش با موضوع حمایت از کالای ایرانی، ۱۵ گزارش در حوزه مصرف بهینه آب، ۶۰ گزارش در بخش معرفی جاذبه‌های گردشگری، تولید و پخش برنامه گفتگوی ویژه و پوشش جشنواره‌های و همایش مختلف از جمله برنامه‌های معاونت خبر در تابستان است.

آذردشتی در پایان گفت: در حوزه فضای مجازی هم ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری استان مرکزی دوره‌های آموزش مجازی هم برای مخاطبان ارائه می‌شود و برخی آیتم‌های طنز و اجتماعی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.