پشت‌پرده بسته شدن صفحات کاربری رسانه وابسته به حزب‌الله لبنان در فیسبوک و توییتر

یدیعوت آحارونوت فاش کرد مسدود شدن صفحات گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» در فیسبوک و توییتر بر اثر اعمال فشار از سوی مقامات صهیونیست انجام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونوت فاش کرد بسته شدن صفحات کاربری گروه رسانه ای «الاعلام الحربی» وابسته به حزب الله لبنان، با تهدید گلعاد آردان، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، صورت گرفته است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نامه خود به فیسبوک و توییتر تهدید کرده بوده در صورتی که صفحه‌های مذکور بسته نشود این دو شبکه اجتماعی با اقدامات حقوقی در فلسطین اشغالی روبه رو خواهند شد.

طبق اعلام یدیعوت آحارونوت، این نخستین باری نیست که فیسبوک و توییتر اقدام به بستن حساب های کاربری رسانه الاعلام الحربی کرده اند و آنها نیز هر بار  با ایجاد حساب های کاربری جدید، فعالیت خود را به شکل طبیعی از سرگرفته اند.

شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از وزیر امنیت داخلی این رژیم اعلام کرد که وی از تصمیم فیسبوک و توییتر در مسدود کردن حساب های رسانه الاعلام الحربی استقبال کرده است.

گلعاد آردان گفت: «امیدوارم فیسبوک و توییتر به این تصمیم که باید پیشتر گرفته می شد، پایبند بمانند و باید این تصمیم فورا علیه جنبش حماس نیز اجرا شود».

گروه رسانه ای الاعلام الحربی وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد صفحات این رسانه در دو شبکه اجتماعی فیسبوک و توییتر بدون هشدار قبلی مسدود شده است.

این رسانه در بیانیه ای اعلام کرد: پس از نقش مهمی که رسانه های نظامی در جبهه های مختلف ایفا کردند، مدیریت فیسبوک و توییتر در راستای مبارزه با رسانه های مقاومت، به بستن صفحات این مرکز بدون هشدار قبلی اقدام کردند.

فیسبوک و توییتر هنوز واکنشی به این بیانیه نشان نداده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۷
همش زیر سر اون آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۰۸ ۰۲ تير ۱۳۹۷
خب مسدود شدن صفحه های اینچنینی طبیعی است،چون به عقیده ی اروپا و امریکا(غرب) حزب الله یه گروه تروریستی به حساب میاد.
Romania
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۲ تير ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۷
زنده باد حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۷
درود بر مقاومت درود بر حزب الله لبنان
آخرین اخبار