برگزاری جشنواره‌های گردو و صنایع مبل و منبت در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از برگزاری جشنواره‌های گردو و مبل و منبت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره گردو در تویسرکان گفت: سال گذشته شاهد برگزاری اثر گذار جشنواره‌های گردو و صنایع مبل و منبت در تویسرکان بودیم و امسال با استفاده از تجربیات گذشته شاهد برگزاری جشنواره‌های بهتری خواهیم بود.

وی افزود: آنچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، مشارکت عموم مردم و به ویژه بخش خصوصی برای اثر گذار برگزار کردن این جشنواره است.

مومیوند با اشاره به اینکه تویسرکانی‌های صاحب نظر و صاحب موقعیت در مناطق مختلف کشور پرشمار هستند تاکید کرد: باید از ظرفیت این افراد نیز بهره‌وری حداکثری ایجاد شود تا شاهد حضور گردشگران بیشتری در شهرستان تویسرکان باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم امسال حضور باغداران، کشاورزان و فعالان حوزه صنایع مبل و منبت بسیار پررنگ‌تر و بیشتر از سال گذشته باشد تا شاهد رقم خوردن تحولات چشمگیری در این بخش‌ها باشیم.

فرماندار تویسرکان گفت: شهرداری‌های سه شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج باید با ارائه و اجرای برنامه‌های اثر بخش و مدون در برگزاری این جشنواره‌ها نقش آفرینی ملموسی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهریورماه زمان اوج حضور گردشگران و میهمانان تابستانی در شهرستان تویسرکان است تاکید کرد: باید از این امتیاز ویژه بیشترین بهره وری در مسیر پویایی اقتصاد شهرستان را ایجاد کرد.

مومیوند گفت: شهرستان تویسرکان همچنین باید سهم خود از رویداد بین المللی همدان ۲۰۱۸ را با برنامه ریزی‌های هدفمند محقق کند.

وی همچنین به پنجم مرداد ماه به عنوان روز تویسرکان اشاره و تاکید کرد: این روز باید نقطه عطفی برای پرداختن جامع به همه ابعاد و ظرفیت‌های شهرستان تویسرکان باشد و تنها در یک مراسم کوچک و سخنرانی منحصر نشود.

تویسرکان شهریورماه سال گذشته شاهد برگزاری پر شور جشنواره گردو در شهر تویسرکان و صنایع مبل و منبت در روستای اشترمل بود که با استقبال خوب هموطنان روبه رو شد.

انتهای پیام/ی

 

جشنواره گردو در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.