رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی باید به خلق ثروت منجر شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پس از بهره برداری از پروژه‌های توسعه‌ای ارتباطات دراستان کرمان، فاز بعدی اقدامات برمبنای چگونگی استفاده از این امکانات برای خلق ثروت و توسعه معیشت خانواده‌ها خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس روز شنبه در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مردم روستای گروک افزود: سال گذشته در زمان بروز زمین لرزه‌های متعدد، مشکلات مربوط به ارتباطات از مشکلات اساسی بود که در ستاد بحران مورد بررسی قرار گرفتند و استاندار کرمان در این زمینه پیگیری‌های زیادی داشتند.
وی خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات در نشست شورای اداری استان کرمان قول‌هایی داده و برنامه زمان بندی تعیین شد و امروز خبر‌های خوبی برای استان کرمان و منطقه کوهساران داشتند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایجاد ۸۸ دکل فرستنده در روز جاری با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در حوزه تلفن ثابت روستایی نیز یکهزار و ۳۰۰ روستای فاقد تلفن ثابت از این ظرفیت بهره‌مند شدند.
پور ابراهیمی تصریح کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ روستا در جنوب استان کرمان فاقد اینترنت بودند که در این حوزه نیز کار‌های بسیار خوبی برای دسترسی این افراد به اینترنت انجام شده است.
وی گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها برای ایجاد خلق ثروت در جامعه و در اقتصاد کشور است، زیرا امروز در دنیا فرصت‌های زیادی با استفاده از این امکانات خلق می‌شود.
وزیر ارتباطات و اطلاعات امروز (شنبه) در سفری یکروزه و فشرده به اتفاق رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به برخی از شهر‌های استان کرمان اقدام به افتتاح طرح‌های مختلف ارتباطی و زیربنایی کرد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ی

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در کرمان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.