جام جهانی 2018 -روسیه

آلمان 2 - سوئد 1/شلیک کروس در دقیقه 95 برای ادامه حضور ژرمن ها در جام +فیلم

تیم های ملی آلمان و سوئد در چارچوب گروه F جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک آلمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی آلمان و سوئد از ساعت 22 و 30 دقیقه در چارچوب گروه F جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک آلمان به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی آلمان:

مانوئل نویر، هکتور، دراکسلر، کروس، ورنر، رویس، مولر، رودیگر، بواتنگ، کیمیش، رودی

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 0

ترکیب تیم ملی سوئد:

اولسن، لوستیگ، لیندلوف، آگوستینس، گرانکویست، لارسن، اکدال، فورسبرگ، برگ، کلاسون و تویوونن

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 0

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

آلمان ها بازی را هجومی و سریع آغاز کردند و در همان دقیقه دو مسابقه می توانستند به گل برسند و ضربه هکتور از درون محوطه جریمه سوئد به مدافع این تیم برخورد کرد تا دروازه این تیم باز نشود.

در دقیقه هفت نفوذ خطرناک و تک نفره امیل فورسبرگ به سمت دروازه آلمان، در نزدیکی محوطه جریمه این تیم توسط مدافعان مهار شد تا نخستین موقعیت جدی نیز برای سوئد شکل بگیرد.

سانتر عالی مارکو رویس در دقیقه 9 موقعیت خطرناک دیگری برای آلمان بود که توپ قبل از رسیدن به ورنر توسط مدافعان سوئد به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 13 مسابقه بهترین فرصت این دیدار تا این دقیقه برای سوئد به وجود آمد و این بار مارکوس برگ با نویر تک به تک شد که در لحظه آخر بواتنگ او را از پشت شارژ کرد و نگذاشت و ضربه اش را راحت بزند و توپ در اختیار نویر قرار گرفت. در این صحنه سوئدی ها به شدت معتقد به پنالتی بودند اما داور مسابقه در تصمیمی بسیار مشکوک پنالتی اعلام نکرد.تصمیمی که به نظر می رسد اشتباه بود ماریسینیاک لهستانی می تواست پنالتی اخراج به نفع سوئد اعلام کند.

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 1

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 1

پس از این فرصت سوئد، آلمانی ها از ترس ضدحملات سوئد کمی عقب کشیدند و سعی در میدان داری داشتند که باعث شد بازی آرام شود.

در دقیقه 27 پاس بازیکن سوئد به صورت ناخواسته به بینی سباستین رودی برخورد کرد و باعث شد بینی بازیکن آلمان بشکند و نتواند به بازی ادامه دهد. گوندوغان به جای وی وارد زمین شد تا نخستین تعویض این دیدار اجباری باشد.

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 1 - سوئد 1

در دقیقه 32 سوئد به گل اول رسید. پاس اشتباه تونی کروس در زمین خودی باعث شد تا توپ به کلائسون برسد و او با پاسی عالی تایوونن را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز در منطقه شش قدم محوطه جریمه آلمان به زیبایی توپ را با ضربه چیپ از بالای سر نویر وارد دروازه ژرمن ها کرد.

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 1

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 1

در دقیقه 39 شوت بازیکن آلمان از پشت محوطه جریمه سوئد به یکی از بازیکنان سوئد برخورد کرد و تغییر مسیر داد اما اولسن دروازه سوئد با واکنشی فوق العاده مانع فروریختن دروازه اش شد.

در دقیقه 44 نزدیک بود بازی دو بر صفر شود اما دفاع خوب بازیکنان آلمان توپ را از زیر پای بازیکن سوئد دور کرد.

در وقتهای تلف شده نیمه نخست نویر با واکنشی عالی آلمان را در بازی نگه داشت. سانتر لارسن روی ارسال یک ضربه خطا دقیقا روی سر مارکوس برگ فرود آمد و ضربه سر زیبای این بازیکن با واکنش خوب نویر به کرنر فرستاده شد . البته داور جازه زدن ضربه کرنر را به بازیکنان سوئد نداد و سوت پایان نیمه نخست را به صدا درآورد تا سوئد با یک بازی عالی یک بر صفر پیروز به رختکن برود.

در نیمه نخست آلمان حدود 73 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و حدود سه برابر سوئد، این تیم پاس بین بازیکنان خود رد و بدل کرد اما این تیم سوئد بود که بهتر بازی کرد و موقعیت های بیشتری داشت و در نهایت نیز یک بر صفر پیروز نیمه نخست شد.

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 1

آلمان که چیزی برای از دست دادند نداشت و با این نتیجه حذف می شد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود توانست به گل تساوی دست یابد. در دقیقه 48 حرکت ورنر از جناح چپ و پاس به بیرونش مقابل دروازه سوئد را مارکو رویس با زانوی پای چپ وارد دروازه سوئد کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 1 - سوئد 1

آلمان پس از گل تساوی سراپا حمله شد و یک دقیقه بعد نیز می توانست به گل دوم دست یابد اما شوت کروس به کرنر رفت.

در دقیقه 50 این بار توماس مولر با ضربه سر می توانست گلزنی کند که ضربه او نیز به کنار دروازه سوئد رفت.

دقیقه 56 حرکت خوب تیم آلمان با ضربه سر هکتور همراه شد که اولسن توپ را مهار کرد.

مارکو رویس بهترین بخت آلمان را برای زدن گل دوم دقیقه 62 از دست داد. سانتر زمینی کیمیش از سمت راست روی دروازه سوئد را مارکو رویس می خواست با حرکتی نمایشی و ضربه رابونا وارد دروازه کند که توپ به پایش نگرفت .

در دقیقه 72 ورنر توپ را به خوبی تا درون محوطه جریمه سوئد جلو برد و پاس به بیرون او نزدیک بود با اشتباه بازیکنان سوئد تبدیل گل به خودی شود که البته اینطور نشد و اولسن مانع باز شدن دروازه اش شد.

در نیمه دوم سوئد کاملا عقب کشیده و برخلاف نیمه نخست حتی به ضدحملات هم چشم ندارد و آلمان ها کاملا این تیم را در زمین خود محبوس کردند.

در دقیقه 81 سانتر زمینی از جناح راست این بار به ورنر رسید و مهاجم تیم ملی آلمان ضربه اش با اختلاف بسیار کم به بالای دروازه سوئد رفت.

در دقیقه 82 آلمان 10 نفره شد. جروم بواتنگ با تکلی خشن بازیکن سوئد را در زمین آلمان متوقف کرد که باعث شد داور کارت زرد دوم را به او نشان دهد تا آلمان 10 نفره شود.

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 1 - سوئد 1

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 1 - سوئد 1

سوئدی ها ضربه خطا را بلند روی دروازه فرستادند و ضربه سر خطرناک گرانکوئیست را مانوئل نویر در لحظه آخر دفع کرد و مانع فروریختن دروازه ژرمن ها شد.

سوئدی ها در نیمه دوم به طور واضح خسته شدند و دیگر انرژی و صلابت نیمه نخست را نداشتند. این باعث شد حتی 10 نفره شدن آلمان نیز این تیم را جلو نکشد و همچنان در زمین خود دفاع کردند.

در دقیقه 87 اولسن بار دیگر دروازه سوئد را نجات دادو سانتر تونی کروس روی دروازه سوئد را ماریو گومز با ضربه سر محکم همراه کرد اما اولسن توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

در دقیقه 92 برنت با شوتی محکم و دیدنی تیر دروزاه سوئد را به لرزه درآورد تا این بار آلمان ها با بدشانسی به گل نرسند.

در دقیقه 95 و در آخرین دقیقه وقتهای تلف شده آلمان بالاخره به گل دوم رسید. ضربه آزاد از گوشه محوطه جریمه سوئد را تونی کروس با شوتی زیبا و فوق العاده به گل تبدیل کرد تا آلمان در این جام باقی بماند.

آلمان 2 - سوئد 1/کروس فرشته نجات ژرمن ها در دقیقه 95

در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک آلمان به پایان رسید تا این تیم سه امتیازی شود و کاملا به صعود امیدوار شود. در بازی آخر آلمان به مصاف کره جنوبی بدون امتیاز می رود و سوئد باید به مصاف مکزیک شش امتیازی برود.

بیشتر بخوانید:

تمجید بازیکن مشهور فوتبال از کی‌روش

اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا

 

 

انتهای پیام/

پیروزی آلمان مقابل سوئد در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار