استاندار اردبیل خبرداد:

تخصیص اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومانی برای راه‌آهن اردبیل

استاندار اردبیل گفت: تخصیص اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومانی از فاینانس داخلی برای پروژه راه‌آهن اردبیل میانه قطعی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر بهنامجو استاندار اردبیل عصر امروز در جلسه شورای اداری که در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد اظهار داشت: امنیت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدای دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم هستیم که اهمیت دستگاه قضائی نیز در ارتباط با ایجاد نظم و امنیت در جامعه با برخورد با متخلفان بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: راه‌آهن پروژه اردبیل میانه یکی از مهمترین مطالبات مردم در چند سال گذشته از مسئولان بوده که از ابتدای شروع کار در استان به دنبال جذب اعتبار برای پروژه راه‌آهن بودیم که خوشبختانه هفته گذشته تخصیص اعتبار به میزان 750 میلیارد تومان از فاینانس داخلی برای این پروژه قطعی شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: سعی می‌کنیم که به قول خودمان برای اتمام سه ساله این پروژه به مردم عمل کرده و در دهه فجر سال 99 این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم که هفته آینده نیز تابلوی روزشمار راه‌آهن در اردبیل نصب شده و مردم می‌توانند اتمام این پروژه را دنبال کنند.

وی گفت: برای توسعه استان نیاز به زیرساخت‌های لازم از جمله راه مناسب و ایستگاه راه‌آهن داریم که در حوزه احداث راه برنامه‌های مناسبی در استان پیش‌بینی شده که می‌توان به احداث 30 کیلومتر بزرگراه هر ساله در استان اشاره کرد تا بتوانیم بزرگراه‌های استان را از 130 کیلومتر به 400 کیلومتر افزایش دهیم.

بهنامجو افزود: خوشبختانه برای جاده اردبیل سرچم اعتبار مناسبی برای چهار بانده شدن اخذ شده و این حوزه در یک پروسه سه ساله چهار بانده می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث کمربند طلایی برای متصل کردن آبگرم های معدنی به یکدیگر نیز از جمله سایر پروژه‌ها برای بهبود و رونق گردشگری در استان است.

انتهای پیام/ی

تخصیص اعتبار راه‌آهن اردبیل از فاینانس داخلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.