برنامه و ساعت دیدار‌های روز یازدهم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

روز یازدهم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

برنامه و ساعت دیدارهای روز یازدهم جام جهانی روسیهبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز یازدهم  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۳ دیدار در گروه های  H و G پیگیری می‌شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

انگلیس - پاناما : ساعت 16:30

دیدار دو تیم انگلیس و پاناما از گروه G از ساعت 16:30 آغاز می شود.

تیم ملی فوتبال انگلیس در دور دوم رقابت های مرحله گروهی به مصاف تیم فوتبال پاناما می رود. این در حالی است که سه شیرها در بازی نخست خود برابر تیم ملی تونس با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند و با کسب 3 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند.

در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال پاناما قرار دارد که در دیدار نخست خود به مصاف تیم بلژیک رفت و 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا بدون امتیاز در جایگاه سوم جدول این گروه قرار گیرد.

ژاپن - سنگال: ساعت 19:30

دیدار دو تیم ژاپن و سنگال از گروه H از ساعت 19:30 آغاز می شود.

تیم ملی فوتبال ژاپن که صدرنشین گروه H رقابت ها است باید در دومین دیدار خود به مصاف تیم سنگال برود. نماینده قاره کهن در نخستین دیدار خود برابر تیم کلمبیا 2 بر یک به پیروزی رسید و با کسب 3 امتیاز بازی در صدر جدول گروه قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال سنگال در نخستین دیدار خود به مصاف تیم فوتبال لهستان رفت و توانست با نتیجه 2 بر یک از سد تیم خود عبور کند و با کسب 3 امتیاز بعد از تیم ژاپن در رده دوم جدول قرار بگیرد.

لهستان - کلمبیا: ساعت 22:30

دیدار دو تیم لهستان و کلمبیا از گروه H از ساعت 22:30 آغاز می شود.

تیم ملی فوتبال لهستان در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی فوتبال سنگال به میدان رفت و در نهایت 2 بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا بدون کسب امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.اکنون لهستانی ها در دومین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف تیم کلمبیا می روند.

در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال کلمبیا قرار دارد که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی فوتبال ژاپن 2 بر یک شکست خورد و بدون امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

دیدارهای روز یازدهم جام جهانی 2018 روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار