مدیر بورس منطقه‌ای همدان؛

مبادله بیش از ۱۶۱ میلیون سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه‌ای همدان از مبادله حدود ۱۶۱ میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال در این بورس خبر داد.

مبادله بیش از 161 میلیون سهم در بورس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  علی اسکندری  مدیر بورس منطقه‌ای همدان با بیان اینکه در هفته جاری بیش از ۲۶ میلیارد و ۵۲۲ میلیون سهم به ارزش ۸۵ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار معامله شد، گفت: در بورس منطقه‌ای همدان طی این هفته، تعداد ۱۶۱ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۱۶۵ سهم به ارزش ۵۴۰ میلیارد و ۳۸ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۱۱۰ ریال مبادله شد.

وی گفت: ۴۶ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

اسکندری اظهار داشت: این هفته سهام ۳۵۷ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان معامله و ۴۷ کد معاملاتی جدید نیز ایجاد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: همچنین طی این هفته ۴۰ نفر در کلاس‌های آموزشی بورس که به صورت رایگان برای عموم علاقمندان برگزار می‌شود شرکت کرده و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

وی با بیان اینکه دیروز چهارشنبه شرکت‌های ارتباطات سیار ایران، بانک ملت و گروه مپنا بیشترین تاثیر مثبت و شرکت‌های فولاد خوزستان، پتروشیمی مبین و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند، گفت: همچنین بانک تجارت، سایپا و بانک ملت پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.

اسکندری یادآور شد: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۲۳۳ هزار و ۳۵۲ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۶ هزار و ۳۶۹ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ۴۷ واحد افزایش به رقم ۲ هزار و ۹۵۷ واحد رسید.

انتهای پیام/د.ا

۴۷ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای همدان ایجاد شد

 

برچسب ها: بورس کالا ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.