سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد

لزوم احداث نمازخانه در ورزشگاه آزادی

اعطا از لزوم احداث نمازخانه در اماکن ورزشی مربوط به شهرداری به ویژه ورزشگاه آزادی خبر داد.

لزوم احداث نمازخانه در ورزشگاه آزادیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: تعیین و تجهیز فضای مناسب به عنوان نمازخانه در ورزشگاه آزادی و اماکن شهرداری نیاز است.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه آزادی مهم‌ترین ورزشگاه پایتخت است، گفت: بزرگترین ورزشگاه پایتخت از داشتن نمازخانه محروم است، به نحوی که شهروندان در محوطه و روی روزنامه و کارتن فریضه نماز را به جا می‌آورند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: همچنین وزارت ورزش و جوانان به استناد مصوبه ترویج و توسعه فرهنگ نماز، باید هرچه سریع‌تر نمازخانه برای تماشاچیان بسازد و گزارش را به شورای شهر تحویل دهد.

اعطا تصریح کرد: باید معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز هرچه سریع‌تر نسبت به احداث نمازخانه در تمامی اماکن ورزشی مربوط به شهرداری اقدام کند.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به لغو مصوبه برج باغ که در تاریخ ۲۲ اسفند ماه سال گذشته انجام شد، گفت: طبق تبصره ذیل این مصوبه، هرگونه تشکیل و صدور پرونده جدید از تاریخ ابلاغ این مصوبه متوقف شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های واصله برخی مناطق اقدام به صدور پروانه برج باغ کرده‌اند. لازم به ذکر است، شماره پروانه‌ها در اختیار کمیسیون معماری شورای شهر است و در صورت تداوم این رویه، اسامی شهرداران خاطی را در صحن علنی اعلام می‌کنیم.

اعطا گفت: با تمام این موارد بر اساس قانون برخورد می‌شود و تمام پروانه‌های صادره باطل می‌شوند.

انتهای پیام/

ضرورت ساخت نمازخانه در اماکن ورزشی مربوط به شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار