مالک باشگاه مشکی پوشان؛

سید هاشم حسینی گزینه اصلی ما برای مدیر عاملی باشگاه است

مالک باشگاه مشکی پوشان گفت: بعد از استعفا علی عباسی سید هاشم حسینی گزینه اصلی ما برای مدیر عاملی باشگاه است.

سید هاشم حسینی گزینه اصلی ما برای مدیر عاملی باشگاه استمحمد رضا عباسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، افزود:ایشان  فعلا مسئولیت  سرپرستی مدیر عامل را بر عهده دارند و اگر هیات مدیره موافقت کند به سمت مدیر عاملی منصوب خواهند شد.

وی با بیان اینکه  برای حضوری مقتدرانه در لیگ یک وصعود به لیگ برتر نیازمند حمایت مسئولان هستیم گفت: در جلسه ای که با شهردار داشتیم ایشان به ما قول همکاری دادند که امیدواریم شهرداری و شورای شهر  از ما حمایت مفیدی داشته  باشند و در اداره باشگاه مارا همراهی کنند.

وی در خصوص تغییر نام باشگاه از مشکی پوشان به ابومسلم خراسان هم گفت: ما هر نامی که روی باشگاه میگذاریم،مردم بازهم همان ابومسلم را تشویق میکنند؛اگر از لحاظ قانونی مشکلی پیش نیاید و مسئولین مارا همراهی کنند برای گرفتن مجوز تغییر نام باشگاه از مشکی پوشان به ابومسلم اقدام می کنیم.

تغییر نام باشگاه در مراحل اداری است

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی هم در خصوص تغییر نام باشگاه به خبرنگار ما گفت: باشگاه مشکی پوشان برای تغییر نام اقدام کرده است،اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و مراحل اداری را باید پشت سر بگذارد.

مهدی برادران در مورد شرایط آماده سازی باشگاه مشکی پوشان  افزود: احکام سختگیرانه ای که از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق برای ما ارسال شد که  شرایط باشگاه مشکی پوشان را سخت کرد؛من و آقای عباسی اعتراض خود را به سازمان لیگ و ریاست فدراسیون فوتبال آقای تاج ابلاغ کردیم که متاسفانه بی فایده بود.

مهدی برادران درباره شرایط مدیریتی باشگاه مشکی پوشان گفت: این شرایط باشگاه به آقای علی عباسی صدمه روحی وارد کرده است؛ایشان استعفا کرده اند اما امیدواریم هر چه زودتر از این تصمیم صرف نظر کنند.

انتهای پیام//ع.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.