آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

برای حل مشکلات مردم از مسائل اختلافی پرهیز شود/ مذاکره مجدد با آمریکا خیانت است

همگان باید با وحدت و همدلی به فکر مقابله با دشمن باشند و برای حل مشکلات مردم از مسایل اختلافی ومسایل حاشیه ای پرهیزشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم گفت: باید تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد.

وی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است و عده‌ای هم به‌جای اینکه مرحم باشند نمک به زخم می‌زنند. مردم وقتی می‌بینند که یک مسؤول می‌آید و مشکلات آنها را کتمان می‌کند بر ناراحتی آنها افزوده می‌شود.

وی گفت: مسئولان نباید از تذکر برآشفته شوند روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران وضعیت معیشت و اقتصاد هستند و از علما، مراجع و حوزه می‌خواهند نسبت به وضع موجود تذکر دهند.

این مرجع تقلیدعنوان کرد: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی رحمانه هم مشغول است اما باید توجه داشت مدیریت هم ضعیف است. هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم باید بدانند ما هم همدرد آنها هستیم و مشکلاتشان را بازگو می‌کنیم، یادآورشد: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن زبان درازبودن دشمن شد و الان هم عده ای بحث مذاکره مجدد را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: این انقلاب و نظام خون بهای هزاران شهید است و باید به هر قیمت که شده از آن حفاظت کرده و از ارکان آن یعنی اسلام، ولایت فقیه و مردم محافظت کرده و از میدان دادن به دشمن جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: نباید مسایل حاشیه ای مطرح شود بلکه همگان باید با وحدت و همدلی به فکر مقابله با دشمن باشند و برای حل مشکلات مردم از مسایل اختلافی پرهیزشود.

وی گفت: باید یک صدا و آن هم صدای وحدت از جامعه بلند شود و مسئولان با پیروی از رهبری و توصیه‌های امام راحل مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/ح

مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است/برخی مسئولان با کتمان مشکلات نمک بر زخم نپاشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار