جام جهانی ۲۰۱۸؛

لهستان 0 - کلمبیا 3/حذف زودهنگام عقابها از جام 21 +فیلم

تیم‌های ملی فوتبال لهستان و کلمبیا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند که کلمبیا با سه گل حریف را شکست داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های ملی فوتبال لهستان و کلمبیا دو تیم شکست خورده در هفته نخست گروه آخر در دو دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امروز «یکشنبه» از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتبال لهستان:

  • شزنی، پازدان، بدنارک، گورالسکی، لواندوفسکی، کریچوویاک، ریبوس، برژینسکی، زیلنسکی، پیژک و کوناکی

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا صفر

تیم ملی فوتبال کلمبیا:

  • اوسپینا، آریاس، باریوس، آگیلار، فالکائو، خامس، کوادرادو، یری مینا، موخیکا، کینترو و داوینسون سانچس

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا صفر

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم لهستان بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و در ابتدای بازی چند حمله را به سمت دروازه کلمبیا کرد و دو کرنر نیز در همان دو دقیقه ابتدایی بازی به دست آوردند که نتیجه نداشت.

پس از گذشت پنج دقیقه از بازی حملات لهستان فروکش کرد و بازی متعادل دنبال شد.

کلمبیا کم کم جلو کشید و از زیر فشار لهستان بیرون آمد و جند حمله نیز در 15 دقیقه ابتدایی بازی روی دروازه کلمبیا داشت که البته این حملات خطرناک نبود و ثمری برای این تیم نداشت.

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا صفر

بازی کاملا پایاپای در اواسط نیمه نخست دنبال شد و هر دو تیم هر از گاهی روی دروازه حریف حمله می کردند که البته این حملات تبدیل به موقعیت جدی نشد.

در دقیقه 25 ضدحمله خطرناک بازیکنان کلمبیا با همکاری فالکائو و کوادرادو در لحظه آخر مقابل دروازه توسط مدافعان لهستان به کرنر فرستاده شد.

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا 1

در دقیقه 32 مسابقه آگیلار از کلمبیا مصدوم شد و نتوانشت به بازی ادامه دهد و اوریبه به جای وی به بازی آمد تا نخستین تعویض مسابقه اجباری باشد.

در دقیقه 33 حرکت خوب کوادرادو از جناح راست به سمت دروازه لهستان باز هم ثمری غیر از کرنر برای کلمبیایی ها نداشت.

دقیقه 36 باز هم کوادرادو حرکت زیبایی از جناح راست انجام داد و با دریبل یکی دو بازیکن لهستان نزدیک دروازه لهستان شد اما شوت نهایی او را شزنی به کرنر فرستاد.

کلمبیا که در اواخر نیمه نخست بازی بهتری را نسبت به لهستان به نمایش می گذاشت ، موفق شد در دقیقه 40 به گل نخست مسابقه برسد. سانتر کوتاه خامس رودریگز از درون محوطه جریمه لهستان را یری مینا مدافع بلند قامت و پیش کشیده کلمبیا بالاتر از مدافعان و دروازه بان لهستان به گل تبدیل کرد.

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا 1

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا 1

لهستان به جز پنج دقیقه ابتدایی مسابقه اصلا نتوانست بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارد و مانند بازی نخست کاملا تخست تاثیر حریف قرار گرفت.

در دقایق باقی مانده نیمه نخست نیز اتفاق خاصی نیفتاد و لهستان نتوانست تلاش خاصی برای به تساوی کشاندن بازی کند و نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر کلمبیا به پایان رسید.

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا 1

بیشتر بخوانید:

پلیس به دنبال افراد خاطی و تهدید کننده فوتبالیست کلمبیایی

پکرمن: باید بازی با ژاپن را فراموش کنیم/هیچ وقفه ای در جام جهانی وجود ندارد

در نیمه دم نیز لهستان با وجود آنکه با این شکست در آستانه حذف قرار گرفت، خیلی بازی هجومی را در دستور کار خود قرار نداد و کاملا آرام و خونسرد بازی را آغاز کردند. کلمبیا در شروع این نیمه بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و توپ و میدان را در اختیار گرفت.

حرکت خوب کودرادو در دقیقه 50 و پاسش به فالکائو در پشت محوطه جریمه لهستان با شوت این بازیکن همراه شد که توپ با اختلاف به بالای دروازه حریف رفت.

در دقیقه 59 لهستان بهترین بخت را برای به تساوی کشاندن بازی از دست داد. پاس طولی و بلند بازیکنان لهستان باعث شد تا لواندوفسکی با کنترلی خوب با دروازه بان کلمبیا تک به تک شود اما شوت او را اوسپینا به خوبی مهار کرد و کاپیتان لهستان را ناکام گذاشت.

در دقیقه 70 کلمبیا به گل دوم نیز رسید. فالکائو با پاس عالی هم تیمی خود کویینترو، با شزنی تک به تک شد و با یک ضربه بیرون پا به راحتی گل دوم زرد پوشان را نیز به ثمر رساند. این نختسین گل کاپیتان و بهترین گلزن تاریخ کلمبیا در جام جهانی بود.

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا 3

در دقیقه 75 کلمبیا گل سوم را هم زد تا خیالش از پیروزی در این بازی راحت شود. ضد حمله سریع بازیکنان کلمبیا با پاس فوق العاده خامس رودریگز برای کوادرادوی تیز پا  ، این بازیکن را به شزنی تک به تک کرد و موفق شد دروازه هم تیمی اش را در تیم یوونتوس باز کند و هشتمین گل ملی خود را به ثمر برساند.

گزارش لحظه به لحظه/ لهستان صفر - کلمبیا 3

در دقیقه 80 لهستان می توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند اما اوسپینا مانع شد. سانتر ارسالی بازیکنان لهستان از روی نقطه کرنر به کریچوویاک مقابل دروازه کلمبیا رسید اما شوت او را در یک قدمی دروازه ، اوسپینا به خوبی مهار کرد.

دقیقه 84 کلمبیا می توانست شکست را سنگین تر کند. ضربه پشت پا اوریبه مقابل دروازه لهستان از دروازه بان این تیم عبور کرد اما مدافعان لهستان از روی خط توپ را برگشت دادند تا دروازه شان برای جهارمین بار باز نشود.

لواندوفسکی در دقیقه 88 شوت محکمی و زیبایی را از پشت محوطه جریمه کلمبیا روانه دروازه این تیم کرد اما باز هم اوسپینا با واکنشی زیبا مانع باز شدن دروازه اش شد.

دقایق پایانی این دیدار نیز اتفاق خاصی نداشت تا لهستان سرگروه، گروه آخر جام جهانی 2018 خیلی زود و با دو شکست از دور رقابتها کنار رود. کلمبیا نیز با این پیروزی سه امتیازی شد و پشت سر سنگال  و ژاپن چهار امتیازی در رتبه سوم قرار گرفت و به صعود امیدوار شد.

لهستان 0 - کلمبیا 3/حذف زودهنگام عقابها از جام 21

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار