چهل سالگی انقلاب فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های امام و انقلاب

شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز یزدتشکیل جلسه داد.

چهل سالگی انقلاب فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های امام و انقلاب

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این نشست چهل سالگی انقلاب را فرصت برای بازخوانی آرمان‌های امام و انقلاب دانست و گفت: با در نظر گرفتن ضرورت تحلیل پیشرفت‌ها و کاستی‌های چهل سال گذشته باید همه با درک اهمیت انقلاب به میدان بیاییم و واقعیت انقلاب را به دنیا معرفی کنیم.

امما جمعه یزد با ابراز تاسف از اینکه عملکرد بعضی‌ها طوری نبوده که حقیقت انقلاب و امام به درستی به نسل جوان منتقل شود بر اتحاد و همدلی همه مسئولان در راستای پیشرفت و توسعه کشور تاکید کرد.

زمانی قمی استانداریزد در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه حقیقی انقلاب گفت:همه باید مواظب باشیم از اهداف انقلاب دور نشویم.

زمانی قمی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب نباد دولتی باشد بر بهره گیری از نظرات و ظرفیت‌های نخبگان، هیئت‌های مذهبی، هنرمندان، و دانشگاهیان در این زمینه تاکید کرد.

موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به برکات ارزشمند انقلاب اسلامی بر توجه به مردم به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از برنامه‌های صداوسیمای استان به مناسبت چهل سالگی انقلاب گفت:تولید سریال شهید صدوقی، تولید نمایش رادیویی، تولید ۱۰ قطعه موسیقی فاخر با موضوع انقلاب اسلامی و تولید مستندخبری ۱۰ قسمتی با موضوع انقلاب در یزد از برنامه‌های این مرکز در سال جاری است.

بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی، توسعه اشتغال روستایی، زیباسازی شهر، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و فراخوان پوستر با موضوع انقلاب از برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در استان یزد اعلام شد.

انتهای پیام/ ا

اعلام برنامه های چهل سالگی انقلاب در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.