گروهک‌هایی خطرناک‌تر از داعش که با موزائیک سر می‌بُرند/حقایقی هولناک از اقدامات همکاران تروریست «رامین حسین پناهی»+عکس

نگاهی گذرا به جنایت‌های تروریستی کومله، عمق دشمنی این گروهک با مردم ایران را عیان می‌کند.

تصاویر اقدامات همکاران تروریست رامین حسین‌پناهی/ کومله یعنی با موزائیک سر بریدن!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در روز‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله را کلید زده‌اند.

حسین‌پناهی، عنصری تروریستی است که رسانه‌ها و فعالان مجازی ضدانقلاب بنا بر شیوه معمول خود در «جلاد ستایی» در حال تطهیر و غسل تعمید وی هستند و سعی دارند با حربه مظلوم‌نمایی، این عنصر تروریستی را یک فرد مورد ظلم واقع شده جا بزنند.

هدف حسین‌پناهی به تاسی از مشی کومله، ترور شهروندان بیگناه بود

حسین‌پناهی نیز که ضدانقلاب و مزدوران مجازی معاندین این روز‌ها برایش نوحه‌خوانی و هشتگ‌زنی می‌کنند، فردی است که ضمن خارج شدن غیرقانونی از کشور در قالب عناصر گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله وارد ایران شد و در درگیری مسلحانه با نیرو‌های حافظ امنیت مردم مشارکت داشت. قصد او و همقطارانش ترور شهروندان بیگناه و ایجاد رعب و وحشت و سلب امنیت مردم بود.

رسانه‌های ضدانقلاب و برخی فعالان فضای مجازی در داخل پس از صدور حکم قانونی برای رامین حسین پناهی با پروژه نخ‌نمایِ بیگناه جلوه دادن این عنصر تروریستی در حال مسموم کردن فضا و جنجال‌آفرینی بودند که تصاویر وی بعنوان عضو گروهک تروریستی کومله در حالیکه مجهز به سلاح کلاشینکف بود، منتشر شد. تصاویری که ثابت می‌کرد این فرد از عناصر گروهک تروریستی کومله بوده و برای مقاصد شوم و ضدامنیتی این گروهک تجزیه‌طلب فعالیت می‌کرده است.

دادگستری استان کردستان نیز در اطلاعیه‌ای پیرامون حکم صادره برای رامین حسین‌پناهی، با اشاره به حربه دشمنان نظام اسلامی در استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهت پیشبرد مقاصد شوم خود و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی در پوشش فعالیت‌های مدنی و به ظاهر حقوق‌بشری، اعلام کرد که «بر اساس مدارک مستند رامین حسین‌پناهی سال‌ها قبل از دستگیری تحت تاثیر برادرانش که عضو گروهک تروریستی کومله می‌باشند جذب این گروهک شده و برای آن‌ها در داخل کشور فعالیت‌هایی داشته است. وی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بصورت غیر قانونی از کشور خارج و به این گروه می‌پیوندد و پس از گذراندن دوره‌های ضد امنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه ۱۳۹۶ به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیرو‌های نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروهک کشته و وی نیز دستگیر می‌شود».

در ادامه اطلاعیه دادگستری استان کردستان که پاسخی بود به رواج شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی تحت عنوان فعال مدنی بودن رامین حسین پناهی! آمده بود: «هنگام دستگیری وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده است در تحقیقات اقرار به ورود مسلحانه و درگیری با مامورین نموده و نهایتا در یک فرایند دادرسی عادلانه به اتهام بغی و با مداخله وکیل، محاکمه و به استناد مواد ۲۸۷ و مفهوم مخالف ۲۸۸ و ماده ۲۱۱ و تبصره آن از قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم، حکم صارده پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور ابرام می‌گردد».

اما نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند.

گروهکی جنایت‌کارتر از داعش

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

کومله؛ بازیگر یک توطئه آمریکایی

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و فروپاشی رژیم ستمشاهی، آمریکا و اذناب منطقه‌ای‌اش از طرق مختلف برای ضربه زدن به مردم و انقلاب ایران اقدام کردند. یکی از توطئه‌های دشمنان برای ضربه وارد آوردن به انقلاب اسلامی، توطئه تجزیه کردستان ایران با پر و بال دادن به گروهکی تروریستی و تجزیه طلب به نام «کومله» بود.

ماموریت ویژه اشرار و عناصر تروریستی کومله از همان ابتدای تاسیس، قتل عام مردم انقلابی کردستان با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود. این ماموریت بنا بر اسناد متقن و غیرقابل خدشه، مستقیما از جانب آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای عناصر تروریستی کومله تعریف شده بود.

به شهادت رساندن ۲۵ پاسدار کُرد توسط کومله

یکی از جنایت‌های کومله، فاجعه ۲۳ تیر ۱۳۵۸ و کشتار وحشیانه پاسداران بومی در مریوان است که گروهک کومله و چریک‌های فدایی خلق عاملان این جنایت بودند. در این جنایت ۲۵ پاسدار کُرد از جمله شهیدان «طرطوسی»، «دارا کهنه پوشی»، «محمدصالح رشیدی»، «حسین پیرخزرانی»، «حسین حیدری»، «رشید نادری»، «اقبال خضری»، «محمود ناهیدی»، «سید محمد کهنه‌پوشی» به شهادت رسیدند.

جنایات سبعانه کومله به روایت شهید چمران

شهید مصطفی چمران به عنوان یکی از اعضای هیئت اعزامی به مریوان، واقعه ۲۳ تیرماه را این چنین توصیف کرده است: در شهر مریوان ۲۵ پاسدار کرد محلی زندگی می‌کردند که اهل مریوان بودند و در مریوان خانه داشتند و تنها گناه آن‌ها این بود که به انقلاب اسلامی ایران معتقد بودند و نمی‌خواستند از احزاب چپ متابعت کنند. در تاریخ ۲۳ تیرماه ۵۸ صد‌ها نفر از مسلحین احزاب چپ وارد مریوان شدند و پاسداران را محاصره کردند و نیمی از آن‌ها را کشتند و بقیه را مجروح کردند. یکی از مجروحان پاسدار را با موزائیک سر بریده بودند و پیکر او را روی سنگفرش‌ها و اطاق‌ها کشیده بودند و نواری پهن از خون او همه جا را گلگون کرده بود؛ آن‌ها دهان پاسداران را با نارنجک منفجر کرده و ریش‌های آن‌ها را سوزانده بودند.

تصاویر اقدامات همکاران تروریست رامین حسین‌پناهی/ کومله یعنی با موزائیک سر بریدن!

عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله در دهه ۶۰ در کردستان برای جنایات خود هیچ خط قرمزی قائل نبودند. به شهادت رساندن پاسداران غیور کُرد با اتخاذ روش‌های ناجوانمردانه و بریدن سر پاسدار‌ها برای آن‌ها شیوه‌ای مرسوم و متداول بود.

کودک‌کشی کومله‌ای‌ها

در اوایل دهه ۶۰ در کردستان مخالفت با کومله به معنای کشته شدن به فجیع‌ترین شکل ممکن بود. کومله‌ای‌ها برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، پس از به شهادت رساندن نیرو‌های انقلابی، شکم شهدا را پاره می‌کردند و با روده‌های آن‌ها درختان یک خیابان را به هم متصل می‌کردند تا اوج جنایات خود را اینگونه به تصویر کشند. برای عناصر جانی کومله زن، مرد و کودک و کُرد و فارس و ... تفاوتی نداشت. این جنایت‌ها علیه کرد‌های انقلابی و غیور، ادعای کومله‌ای‌ها مبنی بر احقاق حقوق مردم کرد در ایران را باطل کرد و مردم کُرد متوجه شدند که کومله‌ای‌ها صرفا جنایتکارانی خط گرفته از آمریکا هستند که هدف شوم‌شان ضربه زدن به تمایت ارضی ایران اسلامی و وحدت ملی است.

همکاری گروهک کومله با رژیم متجاوز صدام

با آغاز جنگ تحمیلی نیز، گروهک تروریستی کومله به همکاری با رژیم بعثی عراق پرداخت و به لحاظ اطلاعاتی و عملیاتی در مقام یاری عفلقیان برآمد.

گروهک کومله، تجاوز رژیم بعثی عراق به ایران را فرصت مناسبی برای عملیاتی کردن توطئه تجزیه کردستان می‌دانست. کومله‌ای‌ها که برای بمباران مناطق کردنشین به استخبارات رژیم بعثی، گرا می‌دادند قصد داشتند با اشغال ایران توسط صدام، قدرت را در کردستان به دست گیرند. این جنایتکاران وطن فروش در راستای این هدف، از هیچ اقدام تروریستی و ناجوانمردانه‌ای دریغ نمی‌کردند؛ از ریختن خون جوانان ایرانی اعم از کُرد و فارس تا تحویل دادن اسرای ایران به رژیم بعث عراق و حمله به مردم کردستان و تصرف پایگاه‌های نیروی نظامی ایران.

سرکردگان گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله در طول ۸ سال تجاوز رژیم بعثی صدام به ایران به قدری برای صدام خوش خدمتی کردند که پس از پایان جنگ از جانب وی پاداش‌های بسیاری از جمله اردوگاه‌های نظامی، تسلیحات سبک و سنگین و پاسپورت برای عزیمت به غرب دریافت کردند. آن‌ها حتی این امکان را یافتند تا در کنار مزدوران صدام به سرکوب مردم عراق نیز بپردازند.

بقایای گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله در سال‌های اخیر نیز با تامین مالی سرویس‌های بیگانه و برخی دول مرتجع منطقه، تلاش‌های مذبوحانه‌ای را برای ترتیب دادن جنایات کور در کشور انجام دادند که با ضرب شست مقتدرانه حافظان امنیت کشور و پاسداران سلحشور ایران اسلامی مواجه شده‌اند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: تروریسم ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلطانی
۰۲:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
زن حامله رو بعد از کشتن از شکمش بچه رو دراورده بودند و به شکم مادرش میخکوب کرده بودند. داعش تا این حد وحشیگری کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۵ تير ۱۳۹۷
مرگ بر گروهک تکفیری کومله ، مرگ بر گروهک تکفیری جیش العدل
# مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۲:۰۸ ۰۵ تير ۱۳۹۷
چطوری می تونن به خودشون بگن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۱:۱۳ ۰۵ تير ۱۳۹۷
لعنت به کوردهای تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۷
گروه تروریستی شمالغرب فقط کومله نیست.گروه های تروریستی پ.پ.ک و پژاک و دمکورات را هم به این لیست اضافه کنید.باید به این نکته توجه کرد که بصورت کاملا اتفاقی همه این گروها را کردهای عراق و ایران تشکیل داده اند که هر روز در مرزهای غرب و آذربایجان فرزندان وطن را به شهادت میرسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
با سلام. مملکت باید قدرتمندانه وشرافتمندانه اداره بشود وبا کسیکه به جان وناموس وکیان مردم اسیب میرساند مماشات نکند طبق گفته ی مولای متقیان علی علیه سلام به مردم بها بدهید که این مردم چهل سال با چنگ ودندان از انقلاب اسلامی و وحدت ملی با همیه سختیها وکاستیها دفاع کردن ومیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
خدا این ظالمان را لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
مرگ بر منافقین خونخوار
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۳۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
خدایا آنها را با بدترین شکنجه ها نابودشان گردان.
عامین یا رب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۰۵ تير ۱۳۹۷
مرگ بر جنایتکاران کومله
Canada
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۹۷
اگر کانال مبتذل و مزدور مثل من و تو و بی بی سی و اونور اب ازش تعریف و تمجید کنند .صد در صد فتنه .جانی ووووو است و عامل شون برای اشوب و به خاک و خون کشیدن کشور است .هر کس هم که از داخل این دجالها را حمایت کنند .اونها هم جاسوس و فتنه و مزدور هستند .مردک خانقاهی خودش اعتراف به کشتن کرده .بیگناه جا میزنند .مردم هوشیار باشید فتنه .حتی وصع اقتصادی هم فتنه دشمنان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۹۷
من از سال ۵۹ تا ۶۳ به عنوان بسیجی در کردستان و کرمانشاه بودم و بچشم خودم جنایاتی رو که کومله ، رزگاری ، دمکرات ،چریکهای فدایی و منافقین کردند دیدم، و بیشترین جنایات رو در حق مردم مظلوم کرد انجام دادند در حالی که ادعای دفاع از مردم کرد را داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۷
چمیدانیدزمان این ازخدابیخبران پاسدارهارا بادوتاماشین شهید می کردن یک پاب یک ماشین پادیگر ب ماشین دیگر شماها چمیدانیدازجنایتهای اینها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۷
مرگ برمزدوران دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
لعنت بر همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا عذابشونو زیاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
لعنت خدا بر منافقان بي دين ووطن فروشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۷
اللهمدعجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
این افراد جامعه پاک و غیور کورد را خراب کردند چون کورد خودش را آریایی و ایرانی میذانه و هدفشان ایران متحد با بقیه اقوام می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
من درجوانی درکردستان بودم وبااین جنایتکاران جنگیده ام وازجنایتشان باخبرم خداوندریشه ضدانقلاب داخلی وخارجی رابخشکاند.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
نفسشونو میبریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۴ تير ۱۳۹۷
این وحشی هااصالتی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا لعنت شان کند باید وطن را از این پست فطرتها پاک کرد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا خودش میدونه با اینا چیکار کنه اگه مردم رو تروریستا نکشند ازغصه این گرونی ها دق میکنن میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
اللهم عجل لولیک الفرج
Pakistan
علی ملاحسینی
۱۹:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مادیات چه کارها که با انسان نکرد از کشتن همنوع تا ترور هموطن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
یا خدا چقدر وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خواهشی که از وزارت اطلاعات دارم این که سریعا باید حواسشون به بازار باشه که به چه دلیلی این اجناس با سرعت دارن قیمت ها ميرن بالا حتما آمریکا افرادی را فرستاده که اجناس بخرن و احتکار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا.لعنتشون کنه؟برای اینها باید بدون بازجویی حکم اعدام اجراء بشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر کومله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
چه موجودات رذلی بودند افراد کومله، جهنم در انتظارشان است
Germany
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
جوانها و جدیدها بدانند من یک معلم هستم که زمان جنگ دانش آموز بسیجی بودم . جنایات صدام را که شنیده ا ید .حالا تصور کنید .ما دعا می کردیم اگر یک وقتی اسیر شدیم دست عراقیها بیفتیم بهتر است تا اینکه دست منافقین و ضد انقلاب بیفتیم اکنون چرا خاءنین می خواهند چهره اینها را بزک کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر دشمنان ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
صادق برزگران
۱۸:۱۱ ۰۴ تير ۱۳۹۷
اصلا به اين جانيان خود فروخته و اجنبي پرست نبايد ، حتي براي لحظه ايي رحم نمود ، بايد نابودشان نمود واسير هجمه هاي دشمنان نبايد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا لعنت كنه همشونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
امنیت کشورمون رو مدیون همین خونهای ریخته شده میدانیم

آمریکا با ایجاد گروهکهای تروریستی مارو به جان هم میندازه.

ولی بعضیا هیچ وقت نمیفهمن این برنامه دشمنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا نابودشان کند انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر داعش
مرگ بر کومله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا نسل جنایتکاران کومله را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر گروهک تکفیری کومله ، مرگ بر گروهک تکفیری جیش العدل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
گروهک کومله اوایل انقلاب تو غرب کشورجنایتهای زیادی کرد که مشابه اون رو بعدها داعش انجام داد. در واقع اعمال وحشیانه داعش و طالبان قبلا توسط گروهک مزدور کومله تو کشور ما رخ داد. مردم غرب کشور هنوز خاطرات تلخ این گروهک رو بخاطر دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
ریششون خشک بشه ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
ای بابا خب بنویسید عکس فجیع گذاشتید کسایی ک نمیخوان نیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
وحشی هایی که سعی در تطهیر اونا دارند. لعنت الله علیه
Sweden
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
اینا از داعش رذلتر و بدتر هستند
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۵:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
دشمنان و نادانان داخلی چه فکری می کنند ما با خطرناکتر از داعش جنگیدیم. کومله. رزگاری. دمکراتها.و... در کردستان وجریان خبیث توطئه خلق عرب درخوزستان که تا جنگ واقع بود بخود بیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
واقعا جنایات اینا خیلی وحشناک بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر جنایتکاران کومله
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
باید اینا را سنگسار کرد
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا آخر عاقیت ما را ختم به خیر کند
Germany
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۷
سزای خائنین مرگ است در هر لباس که میخواهند باشند
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۷
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا لعنت کند حزب کومله و دموکرات
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۷
صوات بر محمد و آل محمد
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۷
نمیدونم با چه دلی این جنایات را انجام دادند ؟
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۴:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا لعنت كنند براعضاي تمامي گروهك هاي تروريستي
خدايا به حق 14 معصوم ريشه اين تروريست ها را بخشكان
خدا لنعت كند بركساني از اين تروريست ها حمايت مي كند
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
چه وقایع تلخی ..خدا خودش کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مر گ بر خائنین به وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۷
انشاالله. در پایین ترین طبقات جهنم جای میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
لطفا دنبال راهى براى حل مشكلات مردم و گرانى بيش از حد اجناس باشيد تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
چه حنایت هایی اینا انجام دادند؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا نابودشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۷
نیروهای امنیتی و سپاه و دستگاه قضا از حق ملت کوتاه نخواهند آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ برکوموله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ برک داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا اسراییل را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
فقط باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۲:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
کومله و طرفداران آنها جزو بی شرفان حال حاضر هستند حساب آنها از مردم غیور کرد جداست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۷
پس چرا اعدامش نمی کنند این تروریست را...؟
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۲:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
هرکسی با هر دین و زبان قومیت داشته باشد امنیت ملی و احاد مردم ایران را تهدید کند دشمن است ولو اینکه مسلمان باشد حتی شیعه باید از سرراه امنیت ملت برداشته بشه حتی به قیمت دشمنی تمام دنیا باشد امنیت با خون صدها هزار ایرانی بدست امده مجانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا این جناتکاران را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
انسانم آروزست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
چه طوری دلشون میاد اینطوری کودک بیگناه را بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خدا نسل این جنایتکاران را از روی زمین بر دارد .ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا و مزدورانش
Japan
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۷
وااااااااااااااااااااااای
خدای من
چقدر جنایت
چقدر خونبار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر رامین حسین پناهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر داعش و داعشیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۷
با موزیک سر می بریدند چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۷
هر چه سریعتر این لجن باید از جامعه پاک بشه