احداث هفت زمین چمن مصنوعی در شهرستان جم

در آئینی با حضور مسئولان، عملیات اجرایی احداث هفت زمین چمن مصنوعی در شهرستان جم آغاز شد.

احداث هفت زمین چمن مصنوعی در شهرستان جمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم صبح دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌های ورزشی اظهار داشت: بنیاد مسکن در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی اقدامات خوبی داشته و در شهرستان جم نیز شاهد اجرای طرح‌های خوبی هستیم.

غلامرضا بهمنی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث هفت زمین چمن مصنوعی در شهرستان جم بیان کرد: میزان اعتبار اجرای این هفت زمین چمن مصنوعی بیش از هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اجرای این طرح‌خا در بخش مرکزی و بخش ریز شهرستان جم، افزود: دسترسی آسان به مکان مناسب ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان را می‌توان به عنوان مهمترین هدف اجرای این طرح‌ها دانست.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و ورزشی می‌تواند به افزایش ورزش‌های همگانی و در نهایت افزایش نشاط و سرگرمی و علاقمندی جوانان به ورزش و بهسازی میادین ورزشی منجر شود.

وی اضافه کرد: توسعه فضا‌های ورزشی نقش ارزنده‌ای در افزایش نشاط و سلامت جامعه دارد و از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات در این بخش استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

بهمنی افزود: استفاده از چمن مصنوعی در زمین‌های ورزشی با توجه به وضعیت اقلیمی و همچنین در مقایسه با هزینه بالای نگهداری چمن طبیعی، بهترین انتخاب تلقی می‌شود.

انتهای پیام/م

عملیات اجرایی احداث ۷ زمین چمن مصنوعی در جم آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.