جامعه حضرت زینب(س) مشهد:

پیشرفت‌های ایران بر کالبد پوسیده استکبار وحشت افکنده است

در بیانیه جامعه حضرت زینب(س) مشهد مقدس در محکومیت ترور شهید مصطفی احمدی روشن آمده است: پیشرفت‌های علمی روز افزون جمهوری اسلامی ایران بر کالبد پوسیده استکبار جهانی سایه رعب و وحشت افکنده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه آمده است: جامعه علمی کشور، در آستانه سالگرد شهادت دکتر علیمحمدی، بار دیگر با ترور ناجوانمردانه یکی از فرزندان پاک این ملت، دانشمند و متفکر بسیجی شهید احمدی روشن به دست ایادی استکبار در سوگ نشست.
این بیانیه می‌افزاید: در بستر تاریخ اندیشه نابودگری و حذف انسان‌ها شنیع‌ترین گرایش مقابله بوده و هست که ناتوانی و استیصال برای کسب منافع گروهی و فردی بزرگ‌ترین نشان و نمود بروز و ظهور آن است و ترور شهید مصطفی احمدی روشن، حادثه‌ای مبتنی بر تفکرات نابودگری است که نخبگان و دانشمندان را تهدید کرده و توسعه دانش ایرانیان را برنتافتند.
در ادامه آمده است: پیشرفت‌های علمی روزافزون جمهوری اسلامی ایران، بر کالبد پوسیده استکبار جهانی و خونخوار سایه رعب و وحشت افکنده و آنها، چاره را در ترور ناجوانمردانه دانشمندان این مرزو بوم یافته‌اند. اما دریغ از اینکه هنوز این واقعیت را درک ننموده‌اند که فرزندان امام خامنه‌ای یکی پس از دیگری به مولا و مقتدایشان لبیک گفته و خالصانه در راه پیشرفت ایران اسلامی گام برمی‌دارند و در این راه، شهادت نیز برایشان بسیار گواراست.
این بیانیه می‌افزاید: اگر چه دشمنان بشریت در سالگرد ترور شهید علی‌محمدی اقدام به ترور شهید مصطفی احمدی روشن کردند تا به زعم خود ضربه شستی از دانشمندان هسته‌ای ایران بگیرند، اما فارغ از تمام اهداف پلید اسرائیل، این نطفه شوم آمریکا، توسعه علم و فناوری در میان ایرانیان چیزی نیست که به سادگی بتوان جلوی آن را سد کرد.
در ادامه تاکید شده است: دولت‌های غربی و در راس آن‌ها دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی که در خیال خام خود می‌پندارند با به شهادت رساندن دانشمندان غیور و بسیجی کشورمان، قادر به توقف حرکت شتابان علمی ایران اسلامی خواهند بود، اکنون که خود را بیش از همیشه عاجز از شکست جوانان و نخبگان ایرانی در جبهه جهاد علمی می‌بینند، با روی آوردن به سیاست نخ‌نمای تروریسم دولتی، قصد دارند تا در امتداد جنگ تبلیغاتی و روانی و نیز جنگ اقتصادی علیه ایران سرافراز، این بار با توسل به خشونت‌های کور، به زعم خود هزینه توسعه کشور را بالا برده و با توهم بازگشت به دوره استعمار، جوانان ایرانی را از تلاش برای تبدیل کردن ایران اسلامی به الگوی استقلال و سربلندی برای دیگر کشورها منحرف سازند.
جامعه حضرت زینب(س) مشهد مقدس، ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه، شهادت شهید احمدی روشن را به مقام معظم رهبری و خانواده آن شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نماید و ضمن لبیک و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، خواستار برخورد سریع و قاطعانه دستگاه‌های مسئول با مسببان این واقعه دلخراش است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.