بعد از سناتورها و بازنشسته های سیاسی؛

نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا هم به صف رشوه گیران منافقین پیوستند

نویسنده برجسته سایت آنتی وار اعلام کرد: بعد از سناتورها و بازنشسته های آمریکایی، گروهك تروريستي منافقین با هدف همراهی دیگر عناصر آمریکایی، ضمن شل کردن سرکیسه، پرداخت رشوه های کلان و نجومی به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را آغاز کردند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) جاستین ریموندو با نگارش مقاله ای در سایت آنتی وار با اشاره به حمایت های جان بولتن نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد از گروهك تروريستي منافقین گفت: این گروهك تروريستي به شدت در ایران منفور است.

سردبیر و مقاله نویس پایگاه خبری آنتی وار گفت: «نیوت گینگریچ» کاندیدای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا چندی پیش اعلام کرده بود که اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود جان بولتن وزیر امور خارجه اش خواهد بود.

وی در مورد این تصمیم نیوت گینگریچ ابراز داشت: اگر وی رئیس جمهور شود ما شاهد خواهیم بود که ارتش آمریکا اين گروهك را که اکنون در لیست گروهك های تروریستی قرار دارد را مورد ملاطفت قرار خواهد داد.

جاستین ریموندو همچنین در مورد ابعاد شخصیتی نیوت گینگریچ اظهار داشت: هر جا پول باشد نیوت گینگریچ هم آنجاست، که شاید بی ربط با حمایت های وی از اعضاي پادگان اشرف برای خروج از لیست گروهك های تروریستی نباشد.

ریموندو در ادامه افزود: «رومنی» هم با مجاهدین خلق(گروهك تروريستي منافقين) ارتباط دارد و مشاور ویژه وی«میچل ریس» یکی از حامیان پیشتاز این گروهك تروریستی است.

وی در این مورد ابراز داشت: تا آنجا که می دانم، این تنها گروهك تروریستی است که اجازه داشتن یک سفارت غیر رسمی را از طریق گروه های پوششی خود کسب کرده و در کنگره هم برای خود حامیانی دست و پا کرده است.

وی در ادامه این پرسش را مطرح می کند: آیا این حمایت ها ارتباطی هم با پرداخت مبالغ هنگفت توسط گروهك های پوششی اين گروهك تروريستي منافقين در واشنگتن دارد./پ2



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار