برای تامین آب شرب تعدادی چاه وارد مدار مصرف شدند

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر گفت: با توجه به کمبود آب تعدادی چاه وارد مدار مصرف شدند که به صورت روزانه عملیات کلرزنی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عباس جاوید رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر صبح سه‌شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر اظهار داشت: در راستای تامین آب مورد نیاز مردم در شهرستان دیر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و اقدامات لازم انجام شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر با تاکید بر سلامت آب مصرفی روستایی شهرستان دیر گفت: با توجه به کمبود آب تعدادی چاه وارد مدار مصرف شدند که هیچ گونه آلودگی نداشته و به صورت روزانه عملیات کلرزنی انجام می‌شود.

جاوید با اشاره به الگوی مصرف آب خاطرنشان کرد: بحران آب جدی است و خانواده‌ها می‌بایست مدیریت صحیح مصرف آب را رعایت کنند و در این زمینه صرفه‌جویی را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: برای اینکه کمترین مشکلات را در زمینه تامین آب شرب مورد نیاز مردم داشته باشیم، باید مدیریت مصرف به خوبی توسط همه افراد انجام شود تا توزیع آب به صورت صحیح انجام شود و مشکل نداشته باشیم.

انتهای پیام/ف 

استفاده از آب چاه برای تامین آب شرب در شهرستان دیر

برچسب ها: بحران آب ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.