تا هفته دولت صورت می‌گیرد؛

مرمت قلعه تاریخی کلات در بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: مرمت و بازسازی قلعه تاریخی کلات تا هفته دولت به پایان می‌رسد.

مرمت قلعه تاریخی کلات تا هفته دولت به پایان می‌رسدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر صبح سه‌شنبه در بازدید از روند بازسازی قلعه کلات اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه میراث فرهنگی است که باید توجه خاصی به حفاظت و نگهداری و مرمت آن داشته باشیم.

وی به تاریخ درخشان و پرافتخار شهرستان تنگستان اشاره کرد و ادامه داد: بنا‌ها و میراث فرهنگی گرانبهایی را در شهرستان تنگستان داریم که اقدامات لازم برای مرمت این آثار و بنا‌ها در حال انجام است و طرح‌های مهم دیگری را نیز داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به روند بازسازی قلعه کلات خاطرنشان کرد: این پروژه تا هفته دولت به پایان خواهد رسید و در این هفته شاهد بهره برداری از این قلعه تاریخی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان تنگستان ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای اجرای این پروژه اظهار داشت: مرمت و بازسازی این قلعه تاریخی از مطالبات و خواسته‌های مهم مردم اهرم در طی سالیان گذشته بوده است.

احمد دشتی خواستار تلاش جدی برای اجرای سریع و باکیفیت این پروژه حوزه میراث فرهنگی شد و ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر پروژه بازسازی قلعه کلات به اتمام و بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

قلعه تاریخی کلات مرمت می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.