گردشگری روسیه / معرفی کاخ پترهوف سنت پترزبورگ +تصاویر

کشور روسیه، جزء آن دسته از کشور‌هایی محسوب می‌شود که اگر به آن سفر کنیم برای گردشگری و بازدید از اماکن دیدنی اش وقت کم می‌آوریم.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کشور روسیه، جزء آن دسته از کشور‌هایی محسوب می‌شود که اگر به آن سفر کنیم برای گردشگری و بازدید از اماکن دیدنی اش وقت کم می‌آوریم.

کشوری که در هر گوشه اش زیبایی‌هایی نهفته است و این روز‌ها نیز با برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ نامش پررنگ‌تر از گذشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان در این راستا قصد دارد تا شما را با اماکن گردشگری روسیه آشنا کند از این رو به سراغ کاخ پترهوف سنت پترزبورگ رفته است، پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

گردشگری روسیه / معرفی کاخ پترهوف سنت پترزبورگ

همه چیز درباره کاخ پترهوف

کاخ پترهوف (Peterhof Palace) و به روسی: Петергоф در سن پترزبورگ، مجموعه عمارت‌ها و کاخ‌های مُجَلل مربوط به دودمان رومانوف است که به فرمان پتر کبیر بنا شده‌اند.


بیشتر بدانید: گردشگری روسیه/ همه چیز درباره دریاچه رویایی بایکال +عکس 


این کاخ گاهی با نام ورسای روسیه هم خوانده می‌شود.

گردشگری روسیه / معرفی کاخ پترهوف سنت پترزبورگ

کاخ پترهوف سنت پترزبورگ که در واقع مجموعه‌ای از کاخ‌ها و باغ‌های زیبا و بسیار با‌شکوه است در ۳۰ کیلومتری سن‌پترزبورگ واقع شده است که در اصل اقامتگاه تابستانی پتر کبیر بوده است.

از آپریل تا ماه اکتبر بهترین زمان برای بازدید از این مجموعه منحصر به فرد است.

گردشگری روسیه / معرفی کاخ پترهوف سنت پترزبورگ

این کاخ در میراث جهانی یونسکو به رسمیت شناخته شده است.


بیشتر بدانید: با اماکن گردشگری روسیه بیشتر آشنا شوید +تصاویر و هزینه بازدید 


کاخ پترهوف زمانی قصر خصوصی پتر کبیر بوده است و در حال حاضر یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در سرتاسر روسیه است.

محبوبیت کاخ پترهوف به حدی است که از سال ۲۰۰۷ تا به امروز به عنوان یکی از عجایب روسیه در این کشور شناخته شده است.

گردشگری روسیه / معرفی کاخ پترهوف سنت پترزبورگ

محبوبیت کاخ پترهوف به دلیل وجود آبشار‌های فوق العاده زیبا، مجسمه‌های طلایی و زیبایی منحصر به فرد محوطه کاخ و خود کاخ است.


ببینید: عمل غیرمتمدنانه گردشگران در باغ وحش چین! + فیلم 


در روبروی کاخ پترهوف آبشار پله‌ای زیبایی وجود دارد که همراه با فواره‌های آن و مجسمه‌های طلایی که در کنار پله‌ها از بالا تا پایین آبشار قرار دارد زیبایی خاصی را به این محوطه داده است و این تنها آبشار این باغ نیست و آبشار‌ها و چشمه‌های متعدد دیگری نیز در گوشه و کنار این باغ رویایی به چشم می‌خورند.

هر کدام از مجسمه‌های باغ پترهوف تاریخچه‌ای دارند که این مجسمه‌ها به نوبه خود در کنار زیبایی‌های دیگر این کاخ به محبوبیت کاخ پترهوف کمک بسیاری می‌کند.

گردشگری روسیه / معرفی کاخ پترهوف سنت پترزبورگ

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار