آغاز اجرای نمایش «مخزن» از فردا

اجراي نمايش «مخزن» نوشته و كار جلال تهراني كه قرار بود از امروز 25 دي ماه آغاز شود اما با يك روز تاخير از روز دوشنبه 26 دي ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،پيش از اين قرار بود اين نمايش از روز يكشنبه 25 دي ماه كار خود را آغاز كند اما از آنجاكه تالار مولوي دیروز 24 دي ماه همزمان با اربعين حسيني تعطيل بود و به دليل تعطيلي نيمه روزه اين تالار در روز جمعه، گروه اجرايي اين نمايش نتوانستند آخرين مراحل آماده‌سازي اين نمايش را انجام بدهند و اجراي جنرال (اجراي پيش از اجراي اصلي) اين گروه به امروز 25 دي ماه منتقل شد.
نمايش«مخزن» با طراحي، نويسندگي و کارگرداني جلال تهراني از روز دوشنبه 26 دي ماه هر شب راس ساعت 19 در تالار اصلي مولوي اجرا مي‌شود.
در اين نمايش بازيگراني همچون مجيد آقاکريمي، امير قنبري و محمد صادق ملکي با همراهي ريحانه خاتمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.


همچنين عليرضا مشايخي با ساخت قطعه‌اي موسيقي، گروه اجرايي نمايش «مخزن» را همراهي مي‌کند. پگاه خورطلب دستيار کارگردان اين نمايش است و طراحي پوستر و بروشور را مازيار تهراني بر عهده دارد.

گروه سازنده دکور را بيتا صميمي‌زاد،فرشاد جعفري و حسين نعمت اللهي تشکيل مي‌دهند.

اشکان پير دل‌زنده و مهدي نصرتي نيز به عنوان عکاس با اجراي اين نمايش همکاري دارند.

مسوول هماهنگي مجيد لروند و منشي صحنه ريحانه خاتمي است. قرار است احسان فلاحت‌پيشه و علي هاشمي از پشت صحنه اين نمايش يک فيلم مستند بسازند.

نمايش«مخزن» که تابستان 81 با همين بازيگران در تالار مولوي اجرا شده بود، داستان دو برادر است که در پمپ بنزيني کارمي‌کنند. پدر آنها قصد دارد با خانواده جديدش براي هميشه آنها را ترک کند و.... /ی2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.