استاندار فارس تاکید کرد

ایجاد بهترین شرایط برای گردشگران در فارس

استاندار فارس گفت: امیدواریم امسال با همت مجموعه مدیریتی این استان، فارس بهترین شرایط را برای پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران داشته باشد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در بازدید از باغ موزه مشاهیر شیراز و طرح توسعه مجموعه سعدیه که با حضور مدیران میراث فرهنگی این استان همراه بود، در جریان نحوه فعالیت پیمانکاران و میزان پیشرفت این طرح‌ها، قرار گرفت.
استاندار فارس خواستار تسریع در اجرای این دو پروژه و ایجاد آمادگی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در این مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی شد و بر همکاری مجموعه مدیریت این استان، برای اجرای مطلوب‌تر این طرح‌ها، تاکید کرد.
صادق عابدین حضور انبوه گردشگران از سراسر جهان را فرصتی ارزشمند برای استان فارس و شهر شیراز دانست و گفت: مجموعه‌هایی مانند حافظیه، سعدیه و باغ موزه مشاهیر نقش قابل توجهی در جلب گردشگران به شیراز دارند و باید از این فرصت برای معرفی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی، به بهترین شکل، استفاده کنیم.
وی استان فارس و شهر شیراز را از قطب‌های مهم گردشگری ایران برشمرد و با اشاره به مزیت بالای فارس برای سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری، تصریح کرد: امیدواریم امسال با همت مجموعه مدیریتی این استان، فارس بهترین شرایط را برای پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران داشته باشد.
نماینده عالی دولت در استان فارس، طرح احداث باغ موزه مشاهیر و طرح توسعه مجموعه سعدیه را نیازمند توجه و همیاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دانست و ابراز امیدواری کرد که در سفر آتی هیئت دولت به استان فارس، مشکلاتی که در راه احداث این پروژه‌ها وجود دارد، مرتفع شود.
به گزارش فارس، باغ موزه مشاهیر در ضلع شمالی مجموعه حافظیه واقع شده و طرح توسعه مجموعه سعدیه، شامل قسمت‌های متعددی از قبیل فضای آموزشی و مرکز سعدی شناسی است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.