کشورمان ،در مسابقات والیبال نوجوانان آسیاشکست خورد

مسابقات والیبال نوجوانان آسیا امروز با برگزاری 5 دیدار در تبریز پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم ملی کشورمان مغلوب حریف خود شد.

شکست کشورمان در مسابقات والیبال نوجوانان آسیابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در گروه A مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا، دیدار تیم های کره جنوبی و ژاپن از ساعت 13:30 در سالن پورشریفی آغاز شد و کره جنوبی با نتیجه 3 بر یک، ژاپن را پشت سر گذاشت.


تیم های سریلانکا و هنک گنگ هم در گروه C مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 13:30 در سالن شهید اقدمی به مصاف هم رفته و بازی با نتیجه 3 بر یک به نفع سریلانکا خاتمه یافت.


شکست کشورمان در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا اما در گروه F رقابت‌های والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا دو تیم قطر و مالزی از ساعت 16 امروز در سالن پورشریفی به مصاف یکدیگر رفتند که مالزی در 3 ست متوالی به راحتی از سد قطر گذشت.


تیم های قزاقستان و هندوستان هم از گروه D از ساعت 16 در سالن شهید اقدمی رو در روی هم قرار گرفتند و این بازی هم با نتیجه 3 – صفر با برتری هندی ها به پایان رسید.


ازبسکتان و نیوزیلند هم که قرار بود امروز از ساعت 18:30 در سالن شهید اقدمی با هم رقابت کنند به علت انصراف تیم ازبکستان لغو شد.


تیم‌ ایران هم در دومین دیدار خود در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت 18:30 در سالن پورشریفی تبریز به مصاف چین تایپه رفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد.


دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 8 تا 15 تیر با حضور 17 تیم در تبریز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

شکست کشورمان در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.