قیمت گوشی‌های Find X مشخص شد +تصاویر

در مراسم رونمایی رسمی شرکت اوپو از گوشی‌های Find X، قیمت و تاریخ عرضه آن‌ها مشخص شد.

قیمت گوشی‌های Find X مشخص شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو روز 29 ژوئن گوشی‌ Find X خود را با مکانیزم جالب و خلاقانه خود در بازارهای چین عرضه کرد. در مراسم معرفی جهانی این گوشی که در پاریس برگزار شد، اوپو اعلام کرد که قیمت آن برای خریداران اروپایی 999 یورو خواهد بود اما خبرهای جزئی قیمت مدل‌های دیگر آن هم منتشر شد. Find X در دو مدل دیگر به نام‌های Super Flash و Lamborghini تولید خواهد شد.

نسخه معمولی Find X دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی است و در دو رنگ قرمز بوردو و آبی یخی تولید خواهد شد که قیمت پایه آن در بازار چین، 750 دلار خواهد بود. مدل Super Flash این دستگاه با کیفیتی بهتر و با قابلیت شارژ VOOC بی‌سیم و شارژ سریع تولید خواهد شد که قیمت آن را به 900 دلار می‌رساند. مدل دیگر Find X که به Lamborghini شناخته می‌شود، قرار است همه این ویژگی‌ها را داشته باشد اما تفاوت آن در عملکرد بهتر، قدرت بیشتر و رنگ مشکی آن است. قیمت ورژن Lamorghini این گوشی هوشمند اوپو به هزار و 500 دلار می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های Find X می‌توان پردازنده اسنپدراگون 845، سنسور تشخیص چهره، دوربین قرار داده شده در بدنه و اندروید 8.1 Oreo را نام برد.

در توضیحات بیشتر درباره ورژن Lamborghini آورده شده که این گوشی دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری این ورژن ظرفیت 3هزار و 400 میلی‌آمپری دارد که قابلیت شارژ سریع در آن وجود دارد و با فناوری شارژ VOOC در 35 دقیقه کامل خواهد شد.این ورژن گوشی‌های Find X همراه هندزفری‌های O-Free جدید اوپو به بازار خواهند آمد.

پیش‌فروش نخسه‌های معمولی Find X از 29 ژوئن در چین آغاز شده اما نسخه‌های دیگر آن تاریخ مشخصی برای عرضه خود ندارند. به طور کلی انتظار می‌رود این مدل‌ها همزمان با هندزفری‌های O-Free در ماه آگوست به فروش برسند.

قیمت گوشی‌های Find X مشخص شد +تصاویر

قیمت گوشی‌های Find X مشخص شد +تصاویر

قیمت گوشی‌های Find X مشخص شد +تصاویر

قیمت گوشی‌های Find X مشخص شد +تصاویر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار