لزوم بصیرت در برابر فتنه های انتخاباتی(1):

آيت الله علم الهدي: وحدت و همدلي در آستانه انتخابات، بصيرت آفرين است

عضو خبرگان رهبري با بيان اينكه برخي خواص بي بصيرت، در فتنه 88 راه را براي تحركات بيگانگان عليه نظام هموار كردند، تصريح كرد: در آستانه انتخابات مجلس نهم، مردم، مسئولان و احزاب سياسي را به وحدت و همدلي در سايه سار توجه به رهنمودهاي رهبري توصيه مي كنم كه اين وحدت بصيرت آفرين است.

آيت الله احمد علم الهدي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، بصيرت و بينش را راهبردي اساسي در آستانه انتخابات مجلس نهم دانست و خاطرنشان كرد: آنچه ملت ايران را در مقابل خطرات و هجمه هاي بيگانگان محافظت كرده، بصيرت و بينش قوي است.
عضو خبرگان رهبري با اشاره به فتنه 88، تصريح كرد: در انتخابات سال 88 برخي از خواص با بي بصيرتي و بي توجهي به رهنمودهاي رهبري، دچار اشتباهات بزرگي شدند كه اين خطاها جامعه را با بحران هاي جدي مواجه كرد.
آيت الله علم الهدي ادامه داد: در فراز و نشيب هاي فتنه 88، بيانات قاطع رهبر فرزانه انقلاب، به عنوان فصل الخطاب عوام و خواص، نقشه راه را براي همه مشخص كرد، اما با اين وجود برخي همچنان بر خطاي خود پافشاري كردند.
امام جمعه مشهد، افزود: ملت ولايتمدار ايراني، چه در دوران حيات امام (ره) و چه پس از رهبري آيت الله خامنه اي، همواره پشتيبان و گوش به فرمان رهبري بودند و پيروي از ولايت فقيه بود كه كشور را در مقابل فتنه 88 حفظ كرد.

آيت الله عم الهدي با بيان اينکه مسئولان نظام بايد الگوي شايسته ولايتمداري و بصيرت باشند، تصريح کرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره مسئولان را به بصيرت و بينش در مقابل تحرکات بيگانگان و نيروهاي معاند داخلي راهنمایی می کنند؛ که مسئولان نیز بايد از فرامين رهبري تبعيت کنند.
وي خاطر نشان کرد: فتنه 88 جريان کور دشمن ستيزي برخي از خواص بي بصيرت بود که با هوشياري مسئولان نظام وظيفه در نطفه خفه شد.
امام جمعه مشهد خطاب به احزاب سياسي هم توصيه هايي ارايه کرد و افزود: احزاب و گروه هاي سياسي هم در آستانه انتخابات بايد براساس رهنمودهاي رهبري و قانون اساسی برنامه هاي خود را دنبال کنند و در طرح تبليغات انتخابات براساس صداقت و درستي شعارهاي خود را به مردم ارايه کنند.
عضو خبرگان رهبري تاکيد کرد: در آستانه انتخابات مجلس نهم مسئولان و ملت بايد وحدت در سايه توجه به ولايت را دنبال کنند؛ که اين وحدت و انسجام نقش عمده اي در هوشياري و بصيرت اين همايش بزرگ سياسي کشور خواهد داشت./ن



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار