باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

ماجرای ربوده شدن کودک 10 ساله هرمزگانی جلوی درب خانه + تصاویر

ماجرای عجیب ربوده شدن کودک 10 ساله هرمزگانی را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهالی بندر و مردمان خونگرم و صبور این دیار را همه به مهربانی و سخاوت می‌شناسند و ماجرای مهمان نوازی شان زبانزد عالم و آدم است. قلبشان به هرم خورشید تند و داغ بندر می‌تپد و مهربانی شان بر مدار عاطفه‌ای می‌چرخد که در جای جای این سرزمین نیز جریان دارد.

این روزها یکی از خانواده‌های ساکن شهر بندر گروگ استان هرمزگان در حسرت دوباره در آغوش گرفتن فرزند خود، شب را به صبح می‌رسانند و امیدورار هستند تا با انتشار تصویر فرزندشان در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی، دست یاری گری نشانی از وی به آن‌ها بدهد.

بر اساس خبرهایی که این روزها در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شده، « سالم شهریاری » نام کودک 10 ساله هرمزگانی است که در سوم تیر ماه سال جاری از مقابل درب خانه ربوده شده است.

ماجرای ربوده شدن  کودک 10 ساله هرمزگانی جلوی درب خانه + تصاویر

خالد شهریاری پدر این کودک 10 ساله هرمزگانی در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به بیان جزئیاتی از حادثه ربوده شدن پسرش پرداخت و اظهار کرد: پسرم هر روز به کلاس قرآن می‌رفت و پس از پایان کلاس به خانه باز می‌گشت.

پدر این کودک در ادامه اضافه کرد: « سالم » متاسفانه از روز یکشنبه سوم تیر ماه و درست زمانی که پس از بازگشت به خانه وسایلش را به مادرش تحویل داده و به قصد رفتن به خانه خاله‌اش، از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دوستان پسرم که زمان خارج شدن سالم در جلوی درب منزل مشغول بازی بوده است، از حضور 2 مرد قدبلندی خبر می‌دهد که پسرم را به اجبار و تهدید چاقو سوار بر خودروی پراید کرده و از محل متواری شده‌اند.

ماجرای ربوده شدن  کودک 10 ساله هرمزگانی جلوی درب خانه + تصاویر

پدر کودک هرمزگانی یادآور شد: ساعتی پس از خروج پسرم از خانه و مشاهده تاخیر او در بازگشت به خانه، ابتدا به کلانتری گزارش گمشدن فرزندم را اطلاع دادیم و پس از آن  به هر جایی که احتمال می‌دادیم رفته باشد، سر زدیم، اما هیچ اثری از حضور «سالم» پیدا نکردیم.

شهریاری پدر این کودک در ادامه اظهار کرد: فرزندم، پسر  آرامی است و 2 خواهر و تنها برادر او این روزها برای دوباره دیدن برادرشان دلتنگ و بی قرار هستند و از آنجا که ما مشکلی با هیچ کسی نداشتیم، نمی‌دانم که چرا آدم ربایان « سالم » را به زور سوار بر ماشین کرده‌اند و او را ربوده‌اند.

وی همچنین گفت: در اطراف ما یک بانک وجود دارد که احتمال می‌دادیم دوربین‌های بانک تصاویر آدم ربایان را ضبط کرده باشد و در حال حاضر منتظر صدور حکم برای دریافت فیلم دوربین‌های مداربسته بانک هستیم.

شهریاری در ادامه خاطرنشان کرد: آدم ربایان به هنگام دزدیدن « سالم » دوست و همبازی پسرم را نیز تهدید کرده‌اند که اگر نشانی و مشخصات آن‌ها را لو بدهد، او را می‌کشند و  این کودک نیز به دلیل ترس در حال حاضر سکوت اختیار کرده است.

ماجرای ربوده شدن  کودک 10 ساله هرمزگانی جلوی درب خانه + تصاویر

پدر گمشده کودک هرمزگانی در پایان از سایر هموطنان درخواست کمک کرد و گفت: ما در شهرستان سیریک شهر بند گروگ در استان هرمزگان زندگی می‌کنیم و امیدوارم اگر مردم از پسرم خبری دارند، با پلیس تماس بگیرند و با پیدا شدن « سالم» آرامش دوباره به خانواده ما بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما مخاطبان فهیم تقاضا می‌کند چنانچه از « سالم شهریاری » پسر گمشده 10 ساله هرمزگانی خبری دارید، با پلیس تماس گرفته و این خانواده را از نگرانی بیرون بیاورید.

گزارش از فرزانه فراهانی

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۶:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۷
چکار به این بچه داشتند خدا ازشون نگذره اگر گرفتار قانون شدن باید با اشد مجازات با این افراد شود خدا صبری به پدر و مادرش بدهد
آخرین اخبار