مدیرعامل شیائومی:

احتمال دارد Mi Max 3 به زودی عرضه شود +عکس

مدیرعامل شرکت شیائومی با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود از جعبه Mi Max 3، اعلام کرد که احتمال دارد این گوشی به زودی عرضه شود.

احتمال دارد Mi Max 3 به زودی عرضه شود +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مؤسس و مدیرعامل شرکت گوشی سازی چینی شیائومی، لِی جون در صفحه شبکه اجتماعی خود عکسی از جعبه گوشی آینده این شرکت با مدل Mi Max 3 منتشر کرد و خبر داد که احتمال دارد این گوشی به زودی وارد بازار شود.

آنگونه که خبرهای این شرکت در تاریخ‌های پیش از این، درباره Mi Max 3 فاش شده بود؛ این خبر چیز جدیدی را فاش نمی‌کند؛ این پست می‌تواند دکمه تأییدی بر خبر انتشار این گوشی در بازارهای چین در این ماه باشد.

گوشی Mi Max 3 شیائومی با صفحه نمایش 6.9 اینچی و نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080x2160px تولید خواهد شد. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 710 خواهد بود که وظیفه دستور دادن به 6 گیگابایت رم را دارد. وظیفه قدرت دهی به این گوشی به یک باتری 5هزار و 500 میلی‌آمپری محول شده است.

انتظار می‌رود این گوشی با قیمت پایه 220 یورو در بازار چین عرضه شود. احتمال دارد در ماه‌های جولای یا آگوست، دستگاه‌های Mi Max 3 روانه بازار هند شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار