شارژرهای جدید اپل USB-C هستند +تصاویر

تصاویری از شارژرهای جدید اپل در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد این شارژرها USB-C خواهند بود.

شارژرهای جدید اپل USB-C خواهند بود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عکس‌های جدیدی از شارژرهای جدید اپل به اشتراک گذاشته شده‌اند که نشان می‌دهد این شرژرها در آینده تغییر خواهند کرد و سریعتر آیفون‌ها را شارژ می‌کنند. این شارژرها قرار است USB-C باشند.

گفته می‌شود شارژرهای جدید اپل قرار است در دو مدل 15 وات و 18 وات تولید شوند که این تولیدها می‌تواند یک جهش بزرگ برای شارژرها این کمپانی باشد چرا که شارژرهای نسل قبل آیفون‌ها 5 وات بودند و برای iPhone X هم تولید شده بودند. این شارژرها از شارژرهای 12 واتی iPadها هم سریعتر و پرقدرت‌تر خواهند بود.

این شارژرها دارای یک پورت USB-C خواهند بود که این حرکت یعنی اینکه کابل شارژرهای گوشی‌های اپل تغییر خواهند کرد و با کابل USB-C به بازار خواهند آمد. گفته می‌شود با این کابل دیگر نیازی به خرید کابل 20 دلاری تبدیل برای مک‌بوک‌ها نیست و این کابل‌ها به طور مستقیم به لپتاپ‌های اپل وصل می‌شوند.

با این حال هنوز مشخص نیست که این شارژرها قرار است با گوشی‌های شرکت اپل فروخته شوند و داخل جعبه موبایل باشند یا اینکه قرار است به صورت جداگانه به فروش برسند. اگر این خبر شایعه‌ای باشد هنوز باید انتظار تولید آیفون‌ها با پورت Lightening را داشته باشیم.

شارژرهای جدید اپل USB-C خواهند بود +تصاویر

شارژرهای جدید اپل USB-C خواهند بود +تصاویر

شارژرهای جدید اپل USB-C خواهند بود +تصاویر

انتهای پیام/

شارژرهای جدید اپل در راه است +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار